Більшість опитаних соціологами українців висловилися про необхідність закрити телемарафон єдиних новин.
Про це свідчить свіже опитування щодо ставлення та довіри до українських медіа, проведене InMind за гроші американського агентства USAID.
За закриття єдиного мовлення та повернення каналів до власних проектів висловилися 45% респондентів, проти – 32%. 10% із останньої категорії хочуть бачити такий формат подачі новин навіть після завершення війни.
Не довіряють інформації телемарафону 43% опитаних, довіряють – 37%. Тільки 35-37% опитаних вважають, що інформація у марафоні подається повно, достовірно та точно.
Довіра до єдиних новин впала і серед їхніх постійних глядачів: з 81% на початку війни до 67% зараз.
“У 2024 році спостерігається збільшення споживання новин у соціальних мережах, одночасно використання новинних сайтів зменшується. Споживання новин у ТБ, радіо та друку залишилося на рівні минулого року”, – резюмували автори дослідження.
Верховна Рада ухвалила два важливі закони, які стосуються мобілізації, і вони можуть суттєво вплинути на…
Казки про багатство завжди починаються однаково: несподіваний виграш у лотерею, море щастя і нові перспективи.…
Колишній командувач армією США в Європі Бен Годжес вважає, що Крим має військове, економічне та…
Українська податкова служба отримала багато даних про наших громадян та бізнеси за кордоном завдяки автоматичному…
Концепцію ракет середньої дальності Росія успадкована ще в СРСР. Ракети "Орешник", одну з яких росіяни…
Західний світ не готовий до широкомасштабної війни, такої як зараз в Україні. Про це заявив…