Більшість опитаних соціологами українців висловилися про необхідність закрити телемарафон єдиних новин.
Про це свідчить свіже опитування щодо ставлення та довіри до українських медіа, проведене InMind за гроші американського агентства USAID.
За закриття єдиного мовлення та повернення каналів до власних проектів висловилися 45% респондентів, проти – 32%. 10% із останньої категорії хочуть бачити такий формат подачі новин навіть після завершення війни.
Не довіряють інформації телемарафону 43% опитаних, довіряють – 37%. Тільки 35-37% опитаних вважають, що інформація у марафоні подається повно, достовірно та точно.
Довіра до єдиних новин впала і серед їхніх постійних глядачів: з 81% на початку війни до 67% зараз.
“У 2024 році спостерігається збільшення споживання новин у соціальних мережах, одночасно використання новинних сайтів зменшується. Споживання новин у ТБ, радіо та друку залишилося на рівні минулого року”, – резюмували автори дослідження.
Компанія Neuralink, що належить мільярдеру Ілону Маску, отримала схвалення на початок клінічного випробування в Канаді…
У Великій Британії місцеві жителі масово розкуповують бункери і навіть роблять їх своїми руками через…
Міжнародний кримінальний суд (МКС) видав ордери на арешт прем'єр-міністра Ізраїлю Біньяміна Нетаньяху та міністра оборони Йоава Галланта.…
Розкішний палац Ка'Даріо у Венеції вирішили продати за 15 мільйонів фунтів. Це чудова архітектурна пам'ятка…
Навіть діти знають, що світ інтернету, крім корисної інформації, несе і певну загрозу.
Астероїд 16 Психея, з металами вартістю 10 трильйонів доларів, гіпотетично міг би перетворити кожну людину на…