У клієнтів державного ПриватБанку виникають проблеми з перевипуском карток. Йдеться про громадян, які перебувають за кордоном.
Про це під одним із дописів банку в соціальній мережі Facebook написала клієнтка фінустанови.
За словами жінки, перебуваючи у США вона перевипустила картку Digital, а за кілька днів після цього втратила доступ до свого Приват24, оскільки “відсутні активні (чи відкриті) картки”
В онлайн-чаті їй запропонували актуалізувати дані, однак із цим теж виникли проблеми. При цьому поспілкуватися зі справжнім оператором вона теж не змогла.
“Коли пишеш вулицю, вона просто не проходить і все. Коли проходила авторизацію, не пройшла аудіоповідомлення. А чому не пройшла, в чому помилка?” — написала вона.
Згодом жінці запропонували записати відео, на якому вона реєструється в системі ПриватБанку та одночасно пройти авторизацію.
“Річ у тому, що я прописана на проспекті Людвига Свободи. Прийшла дочка, і ми вже разом заповнювали те поле, в якому потрібно вписати вулицю. Як я тільки не змінювала цю адресу. А вийшло так, що в банку вулиця внесена як просп Людвіга Свободи (після просп немає крапки). Хто б міг здогадатися? Найчастіше ж пишуть з крапкою”, — зауважила українка.

