Уже давно помітно, що смартфони китайських брендів отримують величезні акумулятори по 6000-6500 мАг, а Apple і Samsung наполегливо тримаються за куди скромніші цифри. Як виявилося, у всьому винні авіаційні правила безпеки.
Як зауважив інсайдер Ice Universe, обмеження щодо ємності батарей безпосередньо пов’язані з нормами Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA). Згідно з актуальними правилами на 2025 рік, акумулятори не вимагають додаткової сертифікації при перевезенні, якщо їхня енергоємність не перевищує 20 Втг.
Щоб перевести звичні мАг у ват-години, потрібно розділити значення на тисячу і помножити на номінальну напругу батареї, зазвичай 3,7 В. Наприклад, у Galaxy S25 з акумулятором на 4000 мАг вийде приблизно 14,8 Втг, тобто в межах безпечного ліміту.
Якщо ж ємність перевалює за цей поріг, пристрій автоматично потрапляє під категорію небезпечних вантажів, а це вже додаткові перевірки, маркування, сертифікація і навіть особлива упаковка для авіаперевезення. Для компаній, які масово постачають пристрої в США і ЄС, такі складнощі виливаються в мільйони доларів витрат.
Натомість китайські виробники на кшталт Xiaomi чи Tecno або Infinix можуть не хвилюватися, їхні смартфони здебільшого продають на внутрішніх або регіональних ринках, де авіаційні обмеження набагато м’якші.

