Житель Нью-Мексико Кевін Кантерра втратив роботу після того, як надто ефективно впорався із завданням керівництва. Його попросили інтегрувати штучний інтелект у повсякденні завдання.
Як розповідає Futurism, чоловік 17 років пропрацював в освітній IT-компанії. Коли керівництво закликало співробітників “активніше користуватися ChatGPT”, він відгукнувся одним із перших.
Кантерра швидко освоїв, як правильно писати промти, та використовував чат-бота для підготовки текстів, досліджень та аналізу даних, а результат завжди ретельно редагував вручну.
Я вважав ШІ своїм напарником. Моя продуктивність була просто зашкалюючою – розповів чоловік.
Але за кілька місяців на компанію чекав “оптимізаційний поворот”: його і десятки колег замінили штучним інтелектом – тим самим, яким він допоміг адаптувати під робочі процеси. Перед звільненням начальник запевняв, що побоюватися нічого і ChatGPT “не замінить людей”.
Кантерра не єдиний, хто потрапив у подібну ситуацію. За даними ЗМІ, все більше IT-компаній скорочують персонал, замінюючи фахівців “розумними агентами”. При цьому, нещодавнє дослідження показало, що 95% таких впроваджень обернулися хаосом і погіршенням якості роботи.
Історія Кевіна стала символом нової дилеми для працівників: освоювати ШІ та ризикувати втратити роботу чи чинити опір і відставати від прогресу, зазначили у Futurism.

