В останні місяці користувачі штучного інтелекту, наприклад ChatGPT від OpenAI, помітили погіршення якості відповідей системи, і відзначають що вони почали давати більш дурні відповіді на запитання, і стають більш «ледачими».
У виданні Computerworld підкреслюється, що нові моделі працюють гірше за своїх попередників, викликаючи розчарування користувачів. Автор статті журналіст Стівен Вон-Ніколс зазначає, що відповіді часто виявляються невірними та хаотичними, що ускладнює використання штучного інтелекту.
«Якщо ви працюєте, скажімо, на рівні звіту середньої школи, то відповіді штучного інтелекту вам підійдуть. Але якщо ви глибоко копаєтеся в предметі, який знаєте, це інша історія», – пише журналіст.
Аналізуючи причини такого погіршення, Вон-Ніколс припускає, що штучний інтелект навчається не лише на даних із соцмереж, а й на інформації, створеної самими моделями. Це може призвести до явища «колапсу моделі», коли якість знижується через використання згенерованих даних. Дослідження показують, що таке застосування контенту без розбору призводить до необоротних дефектів.
З урахуванням того, що інтернет швидко заповнюється штучно-генерованим контентом, проблема може погіршитися вже до 2026 року. Експерти попереджають про необхідність цінувати унікальну роботу людей, проте зміни у цій галузі можуть статися не скоро.
У Великій Британії жінці 16 років відмовляють у видачі нового паспорта, заявляючи, що нове ім'я…
З літа 2024 року військовий реєстр "Оберіг" почав збирати дані про всіх чоловіків віком від…
Чоловік незадоволений тим, що у ПриватБанку кожен платіж потрібно підтверджувати. Він звинувачує фінустанову в блокуванні карток за…
Законопроєкт 6013, що передбачає приватизацію комунальних підприємств України, може призвести до значного зростання тарифів на вивіз…
Державна служба з етнополітики та свободи совісті затвердила критерії визначення релігійної організації як критично важливою…
Під час дії воєнного стану в Україні було внесено зміни до законодавства, що стосуються відповідальності…