У мобільному застосунку «Дія» може з’явитися помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення.
Про це повідомив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram.
За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з «топових міжнародних компаній». Проте назви міністр не вказав.
Проте відомо, що чат-бот вирішили назвати «Надією».
«Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії»», – пояснив Федоров.
Очільник Мінцифри зазначив, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє – буде краще. Водночас він не задоволений швидкістю роботи ШІ – над цим теж вже працюють фахівці.
Раніше повідомлялося, що у «Дії» запустять новий вид електронних документів. Стануть доступні дипломи про освіту та шкільні атестати. Зараз триває бета-тестування нового сервісу. До нього можуть долучитися громадяни України, яким виповнилося 14 років та які мають ідентифікаційний код.
Нагадаємо, найближчим часом у застосунку «Дія» з’являться вісім нових послуг. Серед них – розмитнення авто, онлайн-шлюб, кабінет пацієнта та інші.
У Київському районному відділі поліції Одеси після корпоративного застілля поліцейський-розвідник вистрілив у колегу. Про це…
Верховна Рада вже планує, скільки грошей їй потрібно на 2025 рік. Комітет схвалив проект бюджету,…
Українська армія готується до серйозних змін. Генеральний штаб ЗСУ працює над реформою, яка pvsybnm традиційну…
Мирна буденність у Свалявському будівельному ліцеї на Закарпатті перетворилася на поле бою, де, схоже, хтось…
Для Володимира Путіна зараз немає особливого сенсу виходити на мирні переговори, оскільки Україна вже виснажена і…
У грудні деякі пенсіонери в Україні можуть зіткнутися із призупиненням виплат, якщо вони не виконають…