У мобільному застосунку «Дія» може з’явитися помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення.
Про це повідомив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram.
За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з «топових міжнародних компаній». Проте назви міністр не вказав.
Проте відомо, що чат-бот вирішили назвати «Надією».
«Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії»», – пояснив Федоров.
Очільник Мінцифри зазначив, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє – буде краще. Водночас він не задоволений швидкістю роботи ШІ – над цим теж вже працюють фахівці.
Раніше повідомлялося, що у «Дії» запустять новий вид електронних документів. Стануть доступні дипломи про освіту та шкільні атестати. Зараз триває бета-тестування нового сервісу. До нього можуть долучитися громадяни України, яким виповнилося 14 років та які мають ідентифікаційний код.
Нагадаємо, найближчим часом у застосунку «Дія» з’являться вісім нових послуг. Серед них – розмитнення авто, онлайн-шлюб, кабінет пацієнта та інші.
Начальнику Тернопільського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки повідомлено про підозру за вимагання у…
11 організаторів незаконного перетину польського кордону з Білорусі затримали прикордонники. Затримані були причетні до організації переправлення…
Російські окупанти мають успіхи в районі міста Селідове Донецької області, повідомив в ефірі "Radio NV" військовий експерт…
Уявіть собі: ви їдете на відпочинок у Туреччину, платите пів мільйона рублів за розкішний готель,…
Київські блекаути, здається, отримують новий сюжетний поворот — цього разу в головній ролі не просто…
Уявіть собі світ, де військкомат — це не похмурий офіс з вічними чергами та втомленими…