У мобільному застосунку «Дія» може з’явитися помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення.
Про це повідомив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram.
За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з «топових міжнародних компаній». Проте назви міністр не вказав.
Проте відомо, що чат-бот вирішили назвати «Надією».
«Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії»», – пояснив Федоров.
Очільник Мінцифри зазначив, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє – буде краще. Водночас він не задоволений швидкістю роботи ШІ – над цим теж вже працюють фахівці.
Раніше повідомлялося, що у «Дії» запустять новий вид електронних документів. Стануть доступні дипломи про освіту та шкільні атестати. Зараз триває бета-тестування нового сервісу. До нього можуть долучитися громадяни України, яким виповнилося 14 років та які мають ідентифікаційний код.
Нагадаємо, найближчим часом у застосунку «Дія» з’являться вісім нових послуг. Серед них – розмитнення авто, онлайн-шлюб, кабінет пацієнта та інші.
У Європі стартують різдвяні ярмарки — казкові локації, які щороку приваблюють мільйони туристів. Глінтвейн, ароматний…
Деякі українські монети можна продати за десятки тисяч гривень через їхні колекційні особливості. Наприклад, майже…
Коли комусь подобаються мистецькі вироби, а комусь ні – це цілком нормально. Однак якщо більшість…
Апеляційна палата Вищого антикорупційного суду залишила під вартою скандальну керівницю Хмельницького обласного центру медико-соціальної експертизи Тетяну Крупу.…
Міністр оборон ФРН Борис Пісторіус вирішив не висувати свою кандидатуру на посаду федерального канцлера на…
Видалити собі здорові зуби заради краси – звучить як сценарій фільму жахів? А ось давні…