У мобільному застосунку «Дія» може з’явитися помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення.
Про це повідомив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram.
За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з «топових міжнародних компаній». Проте назви міністр не вказав.
Проте відомо, що чат-бот вирішили назвати «Надією».
«Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії»», – пояснив Федоров.
Очільник Мінцифри зазначив, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє – буде краще. Водночас він не задоволений швидкістю роботи ШІ – над цим теж вже працюють фахівці.
Раніше повідомлялося, що у «Дії» запустять новий вид електронних документів. Стануть доступні дипломи про освіту та шкільні атестати. Зараз триває бета-тестування нового сервісу. До нього можуть долучитися громадяни України, яким виповнилося 14 років та які мають ідентифікаційний код.
Нагадаємо, найближчим часом у застосунку «Дія» з’являться вісім нових послуг. Серед них – розмитнення авто, онлайн-шлюб, кабінет пацієнта та інші.
Вчені виявили докази того, що дорогоцінні метали, зокрема золото, можуть проникати з ядра Землі до…
Економічний експерт Сергій Фурса розповів, які інструменти інвестування в Україні втрачають актуальність і більше не…
Уряд Естонії попередив про використання Пюхтицького монастиря як елементу інформаційної війни Росії. Як пише The…
Президент Володимир Зеленський ухвалив рішення про зміну керівників окремих українських посольств. Про це заявив міністр…
Водіям в Україні нагадали про низку правил, яких слід дотримуватися на автозаправках. Порушення може призвести…
Україна має всі шанси повернути Маріуполь, і вірогідніше за все це станеться військовим шляхом. Однак,…