У YouTube з’явилася кнопка “Хайп”

Головний відеохостинг планети YouTube почав розгортати нову функцію для користувачів. Ця опція пропонує глядачеві зайняти відео своїх улюблених авторів, щоб їх контент частіше помічали, пише The Verge.

Механіка буде такою: щотижня користувачі отримують по три “хайпи”, якими можна голосувати за недавні ролики авторів-початківців з менш ніж 500 тис. передплатників, а “найхайповіші” з них потраплять в топ-100 (для кожної країни він буде свій ).

Журналісти припускають, що “хайп” стане спеціальною валютою, яку в майбутньому можна буде придбати для YouTube. При цьому частина коштів від продажу надходитиме самим авторам контенту.

Сервіс обіцяє поступово розгортати нову функцію у всьому світі. 

Лисенко Катерина

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

4 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

4 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

5 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

5 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

5 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

5 години ago