Росія веде нову пропагандистську кампанію, спрямовану на дискредитацію України та підрив допомоги з боку європейських країн за допомогою генеративного штучного інтелекту компанії ElevenLabs. Про це йдеться у звіті Recorded Future.
У звіті йдеться, що за організацією кампанії стоїть «Агентство соціального дизайну» – російська структура, яка знаходиться під санкції США. У відео, орієнтованих на європейську аудиторію, українських політиків звинувачували в корупції, а західну техніку, зокрема американські танки Abrams, виставляли як неефективну.
Ключовим інструментом пропагандистської кампанії стали голоси, згенеровані штучним інтелектом. Recorded Future заявляє, що організатори використовували технології компанії ElevenLabs для створення різними європейськими мовами без акценту аудіо, зокрема англійською, німецькою, французькою, польською.
Також зазначається, що декілька відео були озвучені реальними людьми. Це стало помітним через помітний російський акцент.
Пропозиція Кремля про триденне перемир’я на 9 травня свідчить не про готовність до миру, а навпаки…
Цього літа в Україні можливий певний дефіцит електроенергії у вечірні години, особливо у спекотну погоду. У цей…
Росія проводить кампанію диверсій і провокацій в Європі, використовуючи "одноразових" агентів, які часто навіть не…
Відомий український дизайнер Андре Тан, який раніше розповів, який верхній одяг зараз в тренді, підготував нову…
Україні у 2025 році можуть передати ще 1,8 млн снарядів у межах чеської ініціативи з постачання…
Президент Мальдів Мохамед Муїззу провів майже 15-годинну пресконференцію цієї суботи. Він побив світовий рекорд українського…