Однак китайські виробники акумуляторів лідирують у перегонах за надшвидке заряджання, оскільки їхні літій-залізо-фосфатні акумулятори (LFP) не так схильні до перегріву, як нікель-кобальтові аналоги від конкурентів, пише видання oilprice.com.
Найбільші світові виробники акумуляторів працюють над тим, щоб зробити електромобілі привабливішими для покупців, пропонуючи п’ятихвилинний час зарядки і пристойний запас ходу.
Сьогодні на те, щоб зарядити електрокар, потрібно від 20 хвилин до 50 і більше годин залежно від типу і швидкості зарядного пристрою, а також ємності акумулятора транспортного засобу. Деякі виробники нещодавно представили батареї, здатні заряджатися до 80% менш ніж за 10 хвилин, і кажуть, що технологічний прогрес незабаром призведе до п’ятихвилинної зарядки, яка зробить революцію.
Однак експерти вказують на більш швидке виснаження терміну служби акумулятора за умови надмірної надшвидкої зарядки і підвищений ризик загоряння через перегрівання під час зарядки менш ніж за 10 хвилин. Крім того, відсутність надшвидкої зарядки — лише одна з поточних проблем для водіїв, які розглядають покупку електромобіля. Інші проблеми включають недостатню кількість громадських зарядних станцій для зручної поїздки на великі відстані, вартість купівлі та утримання електрокара.
Китайський CATL, найбільший у світі виробник акумуляторів, що постачає пристрої для Tesla і BMW, представив у квітні першу у світі LFP-батарею Shenxing PLUS, яка досягає запасу ходу понад 1000 км з надшвидкою зарядкою 4C. За даними китайської компанії, вона може забезпечити запас ходу в 600 км лише за 10 хвилин зарядки.
Інший китайський виробник батарей, Gotion High-tech, представив у травні батарею G-Current, що надшвидко заряджається, готову до негайного масового виробництва. Компанія заявляє, що батарея забезпечує 80% заряду за 9,8 хвилин зарядки і 90% заповнення енергії за 15 хвилин зарядки. Gotion High-tech стверджує, що це рішення може застосовуватися до всього спектру акумуляторних додатків, BEV або гібридних транспортних засобів, охоплюючи системи LFP, LMFP і NCM.
LFP-катоди набули популярності завдяки своїй низькій вартості та термічній стабільності, каже Інчі Ян, консультант Wood Mackenzie’s Battery Raw Material Service. На відміну від катодів на основі нікелю, LFP-катоди не містять дорогих металів, таких як кобальт і нікель, що робить їх привабливим варіантом для виробників, які прагнуть скоротити витрати.
Зосередження Китаю на LFP дає йому перевагу перед південнокорейськими конкурентами, такими як LG Energy Solution, Samsung SDI і SK Innovation, пише ЗМІ. Південнокорейська LG Chem, материнська компанія LG Energy Solution, може знайти рішення для запобігання перегріву акумуляторів.
Нещодавно LG Chem оголосила про розробку термочутливого матеріалу для придушення теплового розгону. Матеріал, товщина якого становить лише 1/100 діаметра людської волосини, поміщається всередину акумуляторного осередку і діє як “запобіжник”, блокуючи шлях реакції на ранніх стадіях перегріву. Цей прорив може бути застосований у масовому виробництві “в короткі терміни”, сказав технічний директор Лі Чон-гу.
“Ми вдосконалимо технології безпеки, щоб клієнти могли з упевненістю використовувати електромобілі, і ще більше зміцнимо нашу конкурентоспроможність на ринку акумуляторів”, — додав Лі.
У Малі знову розгромили колону ПВК "Вагнера". Бойовики "Аль-Каїди" захопили частину ворожої зброї й ліквідували…
Під час воєнного стану та у мирний час правила військового обліку залишаються обов’язковими для дотримання.…
У Нью-Йорку з початку наступного року запровадять плату за в’їзд на авто в центральну частину…
Печінка — наш вбудований "очищувач", який тихо виконує колосальний обсяг роботи: детоксикує організм, синтезує білки,…
Замість звичних штрафів за порушення правил дорожнього руху Верховна Рада вирішила підняти ставки. Новий законопроєкт…
Чергова поява Володимира Путіна на публіці, яка мала б підкреслити його тверду позицію, натомість породила…