Apple став першим брендом із вартістю у понад $1 трлн.
У порівнянні з минулим роком вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%, повідомляє Reuters із посиланням на дані дослідження компанії Kantar’s BrandZ.
“Компанія Apple стала першою у світі із вартістю бренду у понад $1 трлн. Загалом виробник популярних iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі”, – сказано у повідомленні.
Друге й третє місце у рейтингу також посідають американські техногіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тис. брендів у 532 категоріях.
Новачком цьогоріч у топдесятці стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
Водночас вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia зросла майже утричі – до понад $200 млрд. Це зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
Україна готується до суворої зими, але, за словами експерта з питань ЖКГ Олега Попенка, готовність…
Кажуть, що вічна молодість — це міф. Але хто сказав, що її не можна продовжити?…
Європа приваблює мільйони туристів щороку, але за мальовничими краєвидами та величними пам’ятками часто ховаються кишенькові…
Голлівудські зірки розлучилися у 2016 році після 12 років сімейного життя. У Анджеліни та Бреда шестеро…
Російський рубль знову пішов у круте піке. 23 листопада офіційний курс валюти впав до 102,5…
Україна готується до істотних змін у системі підтримки сімей з дітьми. Верховна Рада розглядає два…