Apple став першим брендом із вартістю у понад $1 трлн.
У порівнянні з минулим роком вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%, повідомляє Reuters із посиланням на дані дослідження компанії Kantar’s BrandZ.
“Компанія Apple стала першою у світі із вартістю бренду у понад $1 трлн. Загалом виробник популярних iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі”, – сказано у повідомленні.
Друге й третє місце у рейтингу також посідають американські техногіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тис. брендів у 532 категоріях.
Новачком цьогоріч у топдесятці стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
Водночас вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia зросла майже утричі – до понад $200 млрд. Це зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
Лікар-натуропат, докторка Беккі, нещодавно поділилася своїми спостереженнями в соціальних мережах, припустивши, що низький рівень кортизолу…
Вже другий день не зупиняються меми та жарти з приводу того, що у керівниці Хмельницького…
Згідно зі звітом The Times, Україна планує мобілізувати додатково 200 тисяч осіб до кінця року. Однак перспективи…
Унікальна операція Сил оборони, як зазначають у Держприкордонслужбі, дає можливість українським захисникам контролювати значну частину…
У Шелаболіхінському районі Алтайського краю прорвало дамбу, яка знесла дорогу, що з'єднує дві частини одного…
Лікар, обвинувачений у зв'язку зі смертю зірки серіалу "Друзі" Меттью Перрі, визнав себе винним у…