Згідно з даними дослідження Kantar’s BrandZ, американська компанія Apple стала першою у світі з вартістю бренду у понад $1 трлн. Про це повідомляє Reuters.
Зокрема, у порівнянні з минулим роком, вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Як зауважили в агенції, виробник iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Новачком у цьогорічному топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
При цьому вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі – до понад $200 млрд – порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
У Kantar розповіли, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.
Осінь та зима - час, коли хочеться не тільки відчувати комфорт і тепло, але й…
Олександр Янукович, син колишнього президента України Віктора Януковича, отримав російське громадянство. Про це пишуть російські ЗМІ із…
На узбережжі Тихого океану поблизу американського міста Лагуна Нігел (штат Каліфорнія) місцеві мешканці знайшли дивну…
Кабінет Міністрів України змінив правила вручення повісток від територіальних центрів комплектування, прирівнявши їх до судових.…
Туреччина завдала ударів по об'єктах Робітничої партії Курдистану (РПК), розташованих на півночі Іраку та Північній…
У Північній Кореї ізолювали сім’ї військовослужбовців, яких КДНР відправила у Росію для участі у війні…