Згідно з даними дослідження Kantar’s BrandZ, американська компанія Apple стала першою у світі з вартістю бренду у понад $1 трлн. Про це повідомляє Reuters.
Зокрема, у порівнянні з минулим роком, вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Як зауважили в агенції, виробник iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Новачком у цьогорічному топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
При цьому вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі – до понад $200 млрд – порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
У Kantar розповіли, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.
Росія відчуває кадровий дефіцит у війні проти України та звернулась до КНДР за допомогою. У…
Російська армія завдала удару по Дніпру міжконтинентальною балістичною ракетою (МБР). Повітряні сили не повідомили деталей про тип…
Україну засипало снігом. Утім, вже від 25 листопада погода різко зміниться. Минулий тиждень вже фактично всі українці…
Цього опалювального сезону тарифи на тепло для населення залишаться без змін завдяки мораторію, введеному через…
Вже зовсім скоро принцеса Уельська та принц Вільям, а також інші члени королівської родини представлятимуть свої різдвяні…
Засуджений вбивця в Китаї спричинив значне обурення в Інтернеті після того, як відсвяткував своє звільнення…