Згідно з даними дослідження Kantar’s BrandZ, американська компанія Apple стала першою у світі з вартістю бренду у понад $1 трлн. Про це повідомляє Reuters.
Зокрема, у порівнянні з минулим роком, вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Як зауважили в агенції, виробник iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Новачком у цьогорічному топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
При цьому вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі – до понад $200 млрд – порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
У Kantar розповіли, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.
Служби безпеки Азербайджану затримали двох працівників російської інформаційної агенції «Спутник-Азербайджан», які, як з’ясувалося, були агентами…
Українська модель Світлана Дворнікова, яка працює на платформі OnlyFans, звернулася до президента Володимира Зеленського з…
Народна депутатка Марʼяна Безугла вважає, що нині ключові функції прем’єр-міністра та голови Верховної Ради де-факто…
Продюсер і виконавець Олексій Потапенко, більш відомий як Потап, заявив, що залишав Україну в умовах…
Право на відстрочку від мобілізації більше не буде гарантією для всіх студентів. У Верховній Раді…
У європейських політичних колах зростає переконання, що Кремль не збирається припиняти агресію. За оцінками західних…