Згідно з даними дослідження Kantar’s BrandZ, американська компанія Apple стала першою у світі з вартістю бренду у понад $1 трлн. Про це повідомляє Reuters.
Зокрема, у порівнянні з минулим роком, вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Як зауважили в агенції, виробник iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Новачком у цьогорічному топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
При цьому вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі – до понад $200 млрд – порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
У Kantar розповіли, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.
Деякі люди вважають, що надійними можуть бути тільки дорогі автомобілі. Проте деякі бюджетні моделі також можуть…
У додатку «Резерв+» з’явилось важливе оновлення, яке дозволяє окремим категоріям громадян не відвідувати ТЦК для…
Замість того, щоб демонструвати готовність до мирних переговорів, Росія перекидає сили в ключові гарячі точки на полі…
У той час, як Катар збирається подарувати президентові США Дональду Трампу люксовий літак, Саудівська Аравія пішла…
Багато туристів під час відпочинку в іншій країні намагаються максимально зануритися в місцеву кухню, проте…
Експерт з питань ЖКГ, голова "Союзу споживачів комунальних послуг" Олег Попенко розповів про кричущі випадки…