Згідно з даними дослідження Kantar’s BrandZ, американська компанія Apple стала першою у світі з вартістю бренду у понад $1 трлн. Про це повідомляє Reuters.
Зокрема, у порівнянні з минулим роком, вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Як зауважили в агенції, виробник iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Новачком у цьогорічному топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
При цьому вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі – до понад $200 млрд – порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
У Kantar розповіли, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.
В Міністерстві оборони працюють над тим, щоб всі види відстрочок можна було отримати онлайн через…
У Дарницькому районі Києва місцеві мешканці закидали сміттям та старими шинами машину, яку припаркували прямо на зеленій…
В Україні готується новий податок, який торкнеться майже кожного. Йдеться не про чергове підвищення ставок…
Національна поліція України оголосила тендер на закупівлю головних уборів для полісменів. На них планують витратити…
Колишній заступник начальника Генерального штабу польської армії, генерал Леон Коморніцький закликав терміново відновити призов на…
Британські перемовники активно ведуть переговори зі Сполученими Штатами щодо розширення торговельних зв’язків, намагаючись зменшити вплив…