Абоненти Vodafone стверджують, що попри регулярне підвищення тарифів, мобільний оператор змушує оплачувати послуги, які повинні надаватися безкоштовно. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці компанії.
Українець заявив, що за роки використання SIM-карта Vodafone стала непридатною, через що він звернувся до фірмового магазину для встановлення нової.
За словами чоловіка, за цю послугу з нього вимагали 50 гривень. При цьому напередодні він вже заміняв SIM-картку іншого оператора, і процедура була безкоштовною.
“У мене 2 сімки, давно дуже, одна Водафон, пластик за роки став непридатним на обох сімках, пішов до “синього” оператора, видав безкоштовно нову сімку, пішов у Водафон, сказали, купуй болванку за 50 грн“, – поскаржився абонент.
Чоловік заявив, що такі умови його не влаштовують, тож він відмовляється від послуг оператора.
“Жадібність губить. Тепер у Водафона на одного клієнта менше! Так тримати!“, – обурився українець.
Фахівці Vodafone відреагували на скаргу та підтвердили, що вартість заміни SIM-картки відповідає тарифам компанії.
“Робимо все можливе, аби наш сервіс був зручним і доступним. На разі Power SIM коштує 50 грн, її можна придбати у будь-якому нашому магазині“, – заявили в компанії.