Через місяць після запуску найдоступнішого тарифу YouTube Premium Lite компанія попередила: із 30 червня 2025 року реклама з’явиться й у коротких роликах Shorts. Попри абонплату 7,99 долара на місяць, сервіс від початку не пропонував повного звільнення від оголошень, однак тепер користувачам доведеться миритися з додатковими вставками.
Ще в березні YouTube почав активніше боротися з блокувальниками реклами, через що власники Chrome, Opera та Firefox фіксували збої.
Того ж місяця Google представила тариф Premium Lite, за принципом схожий на Netflix Basic with Ads: оголошень менше, ніж у безплатній версії, але вони залишаються.
При цьому тариф позбавляє низки зручностей на кшталт відтворення у фоновому режимі, завантаження відео офлайн і доступу до YouTube Music.
Тепер компанія розсилає підписникам листи з попередженням.
«Із 30 червня 2025 року оголошення можуть з’являтися у Shorts, а також під час пошуку чи перегляду музичного контенту. Більшість відео залишаться без реклами», — йдеться у повідомленні.
Таким чином, Premium Lite стає ще менш «преміальним», хоча й зберігає перевагу над безплатним YouTube за кількістю рекламних інтеграцій.
Вчені виявили докази того, що дорогоцінні метали, зокрема золото, можуть проникати з ядра Землі до…
Економічний експерт Сергій Фурса розповів, які інструменти інвестування в Україні втрачають актуальність і більше не…
Уряд Естонії попередив про використання Пюхтицького монастиря як елементу інформаційної війни Росії. Як пише The…
Президент Володимир Зеленський ухвалив рішення про зміну керівників окремих українських посольств. Про це заявив міністр…
Водіям в Україні нагадали про низку правил, яких слід дотримуватися на автозаправках. Порушення може призвести…
Україна має всі шанси повернути Маріуполь, і вірогідніше за все це станеться військовим шляхом. Однак,…