Корисні поради: що робити, якщо телефон перестав ловити мережу

Мобільне покриття сьогодні охоплює практично всі місця, хоч і не скрізь, та все ж таки воно іноді може пропадати, особливо в "мертвих зонах" між населеними пунктами або при виході з ладу базової станції оператора.

Якщо у вас зник сигнал зв’язку на телефоні, перш за все варто перевірити його на інших пристроях. Це легко зробити, просто запитавши оточуючих, чи є у них сигнал. Однак слід враховувати, що для інших мобільних мереж зв’язок може бути доступним і працювати нормально.

Якщо на інших пристроях зв’язок є, то проблема, швидше за все, у вашому пристрої. Причиною втрати зв’язку можуть бути:

  1. Невдало обраний чохол, який заважає зв’язку;
  2. Проблеми із програмним забезпеченням смартфона;
  3. Проблеми із SIM-картою;
  4. Проблеми з апаратною частиною телефону.

Проблеми з чохлом легко виявити – вони можуть виникнути після покупки нового чохла та зникнути після його зняття з пристрою. Щоб уникнути таких проблем, рекомендується купувати якісні оригінальні аксесуари та перевіряти їх у магазині.

Найпростіший спосіб з’ясувати, де проблема (у смартфоні або SIM-карті) – переставити SIM-карту в інший пристрій. Якщо є можливість, краще скористатися цим, щоб заощадити час на пошук причини. Якщо такої можливості немає, перевірте SIM-картку на наявність пошкоджень. Якщо з фізичної точки зору все гаразд – немає тріщин, не окислені контакти тощо, то краще розпочати пошук несправності з програмної частини.

Якщо ваш телефон не бачить мережі мобільних операторів, ви повинні:

  1. Перезавантажити бездротові модулі пристрою через “шторку” з налаштуваннями;
  2. Вимкнути всі модулі через режим польоту і потім включити їх назад;
  3. Повністю перезавантажити смартфон;
  4. Якщо проблема залишається, спробуйте вручну знайти та підключитися до мобільної мережі;
  5. Якщо жоден із цих методів не допоміг, ви можете скинути пристрій до заводських налаштувань, проте краще зробити це після перевірки SIM-картки на працездатність.

Якщо під рукою немає іншого пристрою для перевірки SIM-картки, єдиним способом залишається звернення до сервісного центру оператора. Однак є ознаки, що вказують на несправність SIM-картки, такі як попадання телефону у воду та окислення контактів на карті, застаріла SIM-картка, яка не підтримує сучасні стандарти зв’язку, або тривалий період невикористання SIM-картки.

Крім того, проблеми з сигналом можуть бути пов’язані з апаратними несправностями, такими як вихід з ладу приймача-передавача або антени зв’язку. Якщо у вас виникли підозри на таку несправність через удар чи попадання води, то найкраще звернутися до сервісного центру для усунення проблеми.

Лисенко Катерина

Recent Posts

США оприлюднили секретні дані про вбивства Путіна

США оприлюднили секретні дані про затверджені російським диктатором Володимиром Путіним операції. Про це повідомляє Bloomberg. Офіс директора національної…

4 хв. ago

У Росії звільнили генерала, який відповідає за великий шмат фронту в Україні

Російського генерал-полковника Геннадія Анашкіна звільнили з посади командувача угрупуванням військ "Південь" ЗС РФ. Його звинувачують у приховуванні…

8 хв. ago

Черговий конфлікт з ТЦК: на Рівненщині жінка побила військового через родича

У Рівненській області виник черговий конфлікт за участю громадянки та представника Територіального центру комплектування та…

12 хв. ago

Україна втратила понад 40% території, яку контролювала у Курській області, – Reuters

Україна втратила понад 40% території в Курській області Росії, яку вона швидко захопила під час…

12 хв. ago

Чарівної таблетки не існує: лікар назвала 10 способів, які покращать пам’ять

Покращити пам'ять хоче кожна людина, але зробити це не вдасться за допомогою таблеток. Невролог назвала…

23 хв. ago

Пабло Ларраін і його тріада про сильних жінок: від Джекі Кеннеді до Марії Каллас

28 листопада 2024 року в український прокат виходить біографічна драма "Марія" (Maria) з Анджеліною Джолі в головній…

32 хв. ago