Корисні поради: що робити, якщо телефон перестав ловити мережу

Мобільне покриття сьогодні охоплює практично всі місця, хоч і не скрізь, та все ж таки воно іноді може пропадати, особливо в "мертвих зонах" між населеними пунктами або при виході з ладу базової станції оператора.

Якщо у вас зник сигнал зв’язку на телефоні, перш за все варто перевірити його на інших пристроях. Це легко зробити, просто запитавши оточуючих, чи є у них сигнал. Однак слід враховувати, що для інших мобільних мереж зв’язок може бути доступним і працювати нормально.

Якщо на інших пристроях зв’язок є, то проблема, швидше за все, у вашому пристрої. Причиною втрати зв’язку можуть бути:

  1. Невдало обраний чохол, який заважає зв’язку;
  2. Проблеми із програмним забезпеченням смартфона;
  3. Проблеми із SIM-картою;
  4. Проблеми з апаратною частиною телефону.

Проблеми з чохлом легко виявити – вони можуть виникнути після покупки нового чохла та зникнути після його зняття з пристрою. Щоб уникнути таких проблем, рекомендується купувати якісні оригінальні аксесуари та перевіряти їх у магазині.

Найпростіший спосіб з’ясувати, де проблема (у смартфоні або SIM-карті) – переставити SIM-карту в інший пристрій. Якщо є можливість, краще скористатися цим, щоб заощадити час на пошук причини. Якщо такої можливості немає, перевірте SIM-картку на наявність пошкоджень. Якщо з фізичної точки зору все гаразд – немає тріщин, не окислені контакти тощо, то краще розпочати пошук несправності з програмної частини.

Якщо ваш телефон не бачить мережі мобільних операторів, ви повинні:

  1. Перезавантажити бездротові модулі пристрою через “шторку” з налаштуваннями;
  2. Вимкнути всі модулі через режим польоту і потім включити їх назад;
  3. Повністю перезавантажити смартфон;
  4. Якщо проблема залишається, спробуйте вручну знайти та підключитися до мобільної мережі;
  5. Якщо жоден із цих методів не допоміг, ви можете скинути пристрій до заводських налаштувань, проте краще зробити це після перевірки SIM-картки на працездатність.

Якщо під рукою немає іншого пристрою для перевірки SIM-картки, єдиним способом залишається звернення до сервісного центру оператора. Однак є ознаки, що вказують на несправність SIM-картки, такі як попадання телефону у воду та окислення контактів на карті, застаріла SIM-картка, яка не підтримує сучасні стандарти зв’язку, або тривалий період невикористання SIM-картки.

Крім того, проблеми з сигналом можуть бути пов’язані з апаратними несправностями, такими як вихід з ладу приймача-передавача або антени зв’язку. Якщо у вас виникли підозри на таку несправність через удар чи попадання води, то найкраще звернутися до сервісного центру для усунення проблеми.

Лисенко Катерина

Recent Posts

Алкоголь, від якого варто відмовитися взимку: які ризики виникають

Зима — це час зниження температур та чималої кількості свят, які нерідко відзначають з алкоголем.…

4 години ago

Популярна столиця Європи введе податок для туристів: скільки доведеться заплатити

У 2026 році в Единбурзі офіційно запровадять туристичний податок, що стане першим таким випадком у Шотландії.…

4 години ago

До 25 тисяч штрафу: кому із військовозобов’язаних дали 3 тижні на проходження ВЛК

Військовозобов'язані громадяни України, які раніше отримали статус обмежено придатних до військової служби, повинні самостійно пройти…

5 години ago

Водіїв попередили про 3 схеми обману під час аварій з пішоходами

Шахраї часто використовують інсценування наїзду на пішохода, щоб змусити водіїв відкупитися і не ставати фігурантами…

5 години ago

Нові тарифи на газ та доставку: який “сюрприз” готує комуналка у 2025 році

Для багатьох українців, особливо у холодні місяці, платежі за газ та збори за доставку чинять…

5 години ago

Студентів, які не складуть іспит з базової загальновійськової підготовки, відрахують з ВНЗ

З першого вересня 2025 року у вищих навчальних закладах розпочнеться базова загальновійськова підготовка. У Міноборони…

5 години ago