Корисні поради: що робити, якщо телефон перестав ловити мережу

Мобільне покриття сьогодні охоплює практично всі місця, хоч і не скрізь, та все ж таки воно іноді може пропадати, особливо в "мертвих зонах" між населеними пунктами або при виході з ладу базової станції оператора.

Якщо у вас зник сигнал зв’язку на телефоні, перш за все варто перевірити його на інших пристроях. Це легко зробити, просто запитавши оточуючих, чи є у них сигнал. Однак слід враховувати, що для інших мобільних мереж зв’язок може бути доступним і працювати нормально.

Якщо на інших пристроях зв’язок є, то проблема, швидше за все, у вашому пристрої. Причиною втрати зв’язку можуть бути:

  1. Невдало обраний чохол, який заважає зв’язку;
  2. Проблеми із програмним забезпеченням смартфона;
  3. Проблеми із SIM-картою;
  4. Проблеми з апаратною частиною телефону.

Проблеми з чохлом легко виявити – вони можуть виникнути після покупки нового чохла та зникнути після його зняття з пристрою. Щоб уникнути таких проблем, рекомендується купувати якісні оригінальні аксесуари та перевіряти їх у магазині.

Найпростіший спосіб з’ясувати, де проблема (у смартфоні або SIM-карті) – переставити SIM-карту в інший пристрій. Якщо є можливість, краще скористатися цим, щоб заощадити час на пошук причини. Якщо такої можливості немає, перевірте SIM-картку на наявність пошкоджень. Якщо з фізичної точки зору все гаразд – немає тріщин, не окислені контакти тощо, то краще розпочати пошук несправності з програмної частини.

Якщо ваш телефон не бачить мережі мобільних операторів, ви повинні:

  1. Перезавантажити бездротові модулі пристрою через “шторку” з налаштуваннями;
  2. Вимкнути всі модулі через режим польоту і потім включити їх назад;
  3. Повністю перезавантажити смартфон;
  4. Якщо проблема залишається, спробуйте вручну знайти та підключитися до мобільної мережі;
  5. Якщо жоден із цих методів не допоміг, ви можете скинути пристрій до заводських налаштувань, проте краще зробити це після перевірки SIM-картки на працездатність.

Якщо під рукою немає іншого пристрою для перевірки SIM-картки, єдиним способом залишається звернення до сервісного центру оператора. Однак є ознаки, що вказують на несправність SIM-картки, такі як попадання телефону у воду та окислення контактів на карті, застаріла SIM-картка, яка не підтримує сучасні стандарти зв’язку, або тривалий період невикористання SIM-картки.

Крім того, проблеми з сигналом можуть бути пов’язані з апаратними несправностями, такими як вихід з ладу приймача-передавача або антени зв’язку. Якщо у вас виникли підозри на таку несправність через удар чи попадання води, то найкраще звернутися до сервісного центру для усунення проблеми.

Лисенко Катерина

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

6 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

6 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

6 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

6 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

6 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

6 години ago