Мобільне покриття сьогодні охоплює практично всі місця, хоч і не скрізь, та все ж таки воно іноді може пропадати, особливо в "мертвих зонах" між населеними пунктами або при виході з ладу базової станції оператора.
Якщо у вас зник сигнал зв’язку на телефоні, перш за все варто перевірити його на інших пристроях. Це легко зробити, просто запитавши оточуючих, чи є у них сигнал. Однак слід враховувати, що для інших мобільних мереж зв’язок може бути доступним і працювати нормально.
Якщо на інших пристроях зв’язок є, то проблема, швидше за все, у вашому пристрої. Причиною втрати зв’язку можуть бути:
- Невдало обраний чохол, який заважає зв’язку;
- Проблеми із програмним забезпеченням смартфона;
- Проблеми із SIM-картою;
- Проблеми з апаратною частиною телефону.
Проблеми з чохлом легко виявити – вони можуть виникнути після покупки нового чохла та зникнути після його зняття з пристрою. Щоб уникнути таких проблем, рекомендується купувати якісні оригінальні аксесуари та перевіряти їх у магазині.
Найпростіший спосіб з’ясувати, де проблема (у смартфоні або SIM-карті) – переставити SIM-карту в інший пристрій. Якщо є можливість, краще скористатися цим, щоб заощадити час на пошук причини. Якщо такої можливості немає, перевірте SIM-картку на наявність пошкоджень. Якщо з фізичної точки зору все гаразд – немає тріщин, не окислені контакти тощо, то краще розпочати пошук несправності з програмної частини.
Якщо ваш телефон не бачить мережі мобільних операторів, ви повинні:
- Перезавантажити бездротові модулі пристрою через “шторку” з налаштуваннями;
- Вимкнути всі модулі через режим польоту і потім включити їх назад;
- Повністю перезавантажити смартфон;
- Якщо проблема залишається, спробуйте вручну знайти та підключитися до мобільної мережі;
- Якщо жоден із цих методів не допоміг, ви можете скинути пристрій до заводських налаштувань, проте краще зробити це після перевірки SIM-картки на працездатність.
Якщо під рукою немає іншого пристрою для перевірки SIM-картки, єдиним способом залишається звернення до сервісного центру оператора. Однак є ознаки, що вказують на несправність SIM-картки, такі як попадання телефону у воду та окислення контактів на карті, застаріла SIM-картка, яка не підтримує сучасні стандарти зв’язку, або тривалий період невикористання SIM-картки.
Крім того, проблеми з сигналом можуть бути пов’язані з апаратними несправностями, такими як вихід з ладу приймача-передавача або антени зв’язку. Якщо у вас виникли підозри на таку несправність через удар чи попадання води, то найкраще звернутися до сервісного центру для усунення проблеми.