Ера ШІ у світі: Білл Гейтс та інші технологічні лідери поділилися прогнозами на 2025 рік

Технологічні лідери світу прогнозують, що наступний етап нової ери штучного інтелекту настане у 2025 році. Водночас їхні прогнози свідчать про те, що перспективи ШІ у цьому році досі залишаються невизначеними, пише Business Insider

Зокрема багато керівників вважають, що взаємодія людей з технологіями буде змінюватися і надалі, тому це, швидше за все, вплине на робочі місця. 

Водночас технічний директор Amazon Вернер Фогельс у своєму грудневому блозі наголосив, що більш цілеспрямоване використання технологій “змінює наші відносини з цифровим світом”, тому люди надають перевагу добробуту, а не прагненню привернути увагу до себе. 

“Працівники завтрашнього дня будуть керуватися не лише фінансовим успіхом і кар’єрним просуванням, але й глибшим бажанням творити позитивні зміни у світі”, – додав Фогельс.

Своєю чергою генеральний директор стартапу Hugging Face, що займається розробкою штучного інтелекту, Клеман Деланж прогнозує більш войовничу реакцію на ШІ. За його словами, “перший великий громадський протест, пов’язаний зі штучним інтелектом”, відбудеться у 2025 році.

Також цей рік покаже, чи збудеться прогноз, про який Білл Гейтс говорить вже понад 10 років. Зокрема він неодноразово заявляв, що до 2025 року дві третини всіх робочих місць у США будуть вимагати певної освіти після закінчення середньої школи. 

Водночас Фогельс вважає, що у 2025 році користувачі технології відшукають цілеспрямованіші способи використання своїх пристроїв. Зокрема у своєму блозі він вказав дані, які пов’язані з використанням соцмереж та проблемами психічного здоров’я серед підлітків у США, як на “індикатор необхідності переосмислення наших відносин з технологіями”.

“Кожен свайп, заголовок і сповіщення ретельно розроблені, щоб зачепити нас”, – зауважив технічний директор Amazon.

Своєю чергою Клеман Деланж спрогнозував, що інші споживачі будуть купувати більш футуристичні пристрої, такі як роботи, що розробляються Tesla та іншими робототехнічними компаніями.

“Щонайменше 100 000 персональних роботів зі штучним інтелектом будуть попередньо замовлені”, – написав він у LinkedIn.

Крім того, до інавгурації Дональда Трампа залишилось декілька тижнів, а він вже погрожує ввести тарифи на імпортні товари. Фінансовий директор компанії-розробника програмного забезпечення Rimini Street Майкл Періка зауважив, що така загроза відчувається “неминучою”.  

Зокрема економіст LendingTree Джейкоб Ченнел наголосив, що споживачі, швидше за все, будуть змушені платити вищі ціни на свої товари під час президентства Трампа, якщо він дотримається своєї обіцянки. 

За словами Періки, компаніям, швидше за все, доведеться піти на деякі скорочення, аби компенсувати вплив тарифів. 

“Ми повністю співпрацюємо з людьми, щоб допомогти їм у цьому, подивитися і оцінити, що є “приємним проєктом”, а що – “необхідним”, – додав Періка.

Романчук Микола

Recent Posts

«‎Бусифікація», втома чи МСЕК? Словник сучасної української мови назвав слово 2024 року

«‎Бусифікація» стала словом 2024 року, за версію словника сучасної української мови та сленгу «‎Мислово». Неологізм,…

2 хв. ago

Пасажири літака здійснили подорож у часі: вони злетіли у 2025, але приземлись у 2024 році

Пасажири деяких авіакомпаній мають можливість повертатись у часі та святкувати Новий рік двічі. Попри те,…

11 хв. ago

Прискорення ядерної програми Ірану наближається до точки неповернення, – Макрон

Прискорення ядерної програми Ірану наближає весь світ до критичної точки - до точки неповернення, заявив президент Франції…

20 хв. ago

Стосується всіх багатодітних батьків: у ТЦК озвучили, що тепер буде з їхньою відстрочкою

Багатодітні батьки, які виховують від трьох неповнолітніх дітей в одному шлюбі, знову можуть отримати відстрочку…

28 хв. ago

Руйнується майже 90 років: чому варто відвідати неймовірне покинуте місто-привид в Іспанії

Близько 90 років тому крихітне село Бельчіте, недалеко від Сарагоси, на північному заході Іспанії, було приголомшливим…

35 хв. ago

Ощадбанк звинувачують у махінаціях: в українців списують кошти за послуги, які давно відключені

Клієнти державного банку "Ощадбанк" почали масово скаржитися на несправедливе списання комісії за сервіс смс-інформування. Це…

44 хв. ago