Facebook знищує розділ News. Причина проста: людям байдуже на новини

Meta ще кілька років тому платила ЗМІ мільйони доларів за можливість публікувати їхні новини у розділі Facebook News. Тепер платформа остаточно відмовляється від розділу, який нібито залучав тільки 3% користувачів.

Торік компанія вже відмовилася від постачання новин клієнтам у Великій Британії, Франції та Німеччині. На черзі – США та Австралія й остаточне знищення Facebook News.

«На початку квітня 2024 року ми припинимо підтримку Facebook News — спеціальної вкладки в розділі закладок у Facebook, де висвітлюються новини — у США та Австралії», — йдеться в повідомленні в блозі Meta.

В компанії наполягають, що клієнти все одно не використовують соціальну мережу для того, аби читати новини.

«Кількість людей, які користуються Facebook News в Австралії та США, минулого року впала більш ніж на 80%. Ми знаємо, що люди приходять у Facebook не за новинами чи політичним контентом — вони приходять, щоб спілкуватися з людьми та відкривати нові можливості, захоплення та інтереси. Як ми повідомляли раніше в 2023 році, новини становлять менш як 3% того, що люди в усьому світі бачать у своїй стрічці Facebook, і є невеликою частиною досвіду роботи з Facebook для переважної більшості людей», — зазначають в блозі.

Видання Gizmodo ставить під сумнів заяви Meta про те, що новини не є популярним контентом в соцмережі, акцентуючи, що компанія тривалий час знижувала пріоритет вкладки News в закладках, які користувачі бачать на головній сторінці Facebook. Останнім часом вкладка News на 20-му місці. Аби побачити її, користувачам треба було прогортати сторінку вниз і уважно вдивлятися в список закладок.

Попри те, що Meta стверджує, що Facebook не є сайтом для новин, компанія пропонує новинним виданням продовжувати поширювати тут свій контент.

«Видавці новин продовжуватимуть мати доступ до своїх облікових записів і сторінок у Facebook, де вони зможуть публікувати посилання на свої історії та спрямовувати людей на свої вебсайти, так само як будь-яка інша особа чи організація. Новинні організації також можуть використовувати такі продукти, як Reels і нашу рекламну систему, щоб охопити ширшу аудиторію та залучити людей на свій вебсайт, де вони зберігають 100% доходу, отриманого від вихідних посилань на Facebook», — зазначено в публікації.

Нагадаємо, вкладка Facebook News була запущена в 2019 році. Запуск супроводжувався мільйонними угодами з видавцями, як The New York Times, CNN, The Wall Street Journal в США, Sky News Australia, News Corp, Seven, Nine і The Guardian в Австралії.

Ольга Степанова

Recent Posts

Сповідь без священника. У Швейцарії церква встановила цифровий аватар Ісуса

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…

6 години ago

Забудьте про пільги: пенсіонерів зроблять ще біднішим – за що тепер змусять заплатити

Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…

6 години ago

Грабіжницькі націнки: магазини штучно завищують ціни на основні продукти

Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…

6 години ago

Від мобілізації не втекти: дані, які важко заперечити – скільки українців ще призвуть

Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн ​​чоловіків віком від 25…

6 години ago

За американське авто можуть відібрати права: на що звернути увагу

В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…

7 години ago

Відповідь обов’язково буде: у Москві брязкають зброєю, сиплють погрозами та лякають світ Путіним

Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…

7 години ago