Facebook знищує розділ News. Причина проста: людям байдуже на новини

Meta ще кілька років тому платила ЗМІ мільйони доларів за можливість публікувати їхні новини у розділі Facebook News. Тепер платформа остаточно відмовляється від розділу, який нібито залучав тільки 3% користувачів.

Торік компанія вже відмовилася від постачання новин клієнтам у Великій Британії, Франції та Німеччині. На черзі – США та Австралія й остаточне знищення Facebook News.

«На початку квітня 2024 року ми припинимо підтримку Facebook News — спеціальної вкладки в розділі закладок у Facebook, де висвітлюються новини — у США та Австралії», — йдеться в повідомленні в блозі Meta.

В компанії наполягають, що клієнти все одно не використовують соціальну мережу для того, аби читати новини.

«Кількість людей, які користуються Facebook News в Австралії та США, минулого року впала більш ніж на 80%. Ми знаємо, що люди приходять у Facebook не за новинами чи політичним контентом — вони приходять, щоб спілкуватися з людьми та відкривати нові можливості, захоплення та інтереси. Як ми повідомляли раніше в 2023 році, новини становлять менш як 3% того, що люди в усьому світі бачать у своїй стрічці Facebook, і є невеликою частиною досвіду роботи з Facebook для переважної більшості людей», — зазначають в блозі.

Видання Gizmodo ставить під сумнів заяви Meta про те, що новини не є популярним контентом в соцмережі, акцентуючи, що компанія тривалий час знижувала пріоритет вкладки News в закладках, які користувачі бачать на головній сторінці Facebook. Останнім часом вкладка News на 20-му місці. Аби побачити її, користувачам треба було прогортати сторінку вниз і уважно вдивлятися в список закладок.

Попри те, що Meta стверджує, що Facebook не є сайтом для новин, компанія пропонує новинним виданням продовжувати поширювати тут свій контент.

«Видавці новин продовжуватимуть мати доступ до своїх облікових записів і сторінок у Facebook, де вони зможуть публікувати посилання на свої історії та спрямовувати людей на свої вебсайти, так само як будь-яка інша особа чи організація. Новинні організації також можуть використовувати такі продукти, як Reels і нашу рекламну систему, щоб охопити ширшу аудиторію та залучити людей на свій вебсайт, де вони зберігають 100% доходу, отриманого від вихідних посилань на Facebook», — зазначено в публікації.

Нагадаємо, вкладка Facebook News була запущена в 2019 році. Запуск супроводжувався мільйонними угодами з видавцями, як The New York Times, CNN, The Wall Street Journal в США, Sky News Australia, News Corp, Seven, Nine і The Guardian в Австралії.

Ольга Степанова

Recent Posts

Як Верховна Рада витрачатиме мільярди у 2025 році: відрядження та оренда житла для депутатів у пріоритеті

Верховна Рада вже планує, скільки грошей їй потрібно на 2025 рік. Комітет схвалив проект бюджету,…

3 хв. ago

Бригади стануть корпусами: Генштаб готує нову структуру для ЗСУ

Українська армія готується до серйозних змін. Генеральний штаб ЗСУ працює над реформою, яка pvsybnm традиційну…

11 хв. ago

Стінка на стінку: На Закарпатті працівники ліцею та батьки учнів влаштували масову бійку

Мирна буденність у Свалявському будівельному ліцеї на Закарпатті перетворилася на поле бою, де, схоже, хтось…

22 хв. ago

Україна у слабкій позиції, Путіну нема сенсу іти на переговори, – The Times

Для Володимира Путіна зараз немає особливого сенсу виходити на мирні переговори, оскільки Україна вже виснажена і…

31 хв. ago

Масштабне позбавлення пенсій у грудні: ПФУ поставив жорсткі вимоги

У грудні деякі пенсіонери в Україні можуть зіткнутися із призупиненням виплат, якщо вони не виконають…

39 хв. ago

Підбитий санкціями США, добитий “Орєшніком”: рубль стрімко дешевшає

У п'ятницю, 22 листопада, у Росії різко послабився рубль, реагуючи на нові санкції Сполучених Штатів. Курс…

46 хв. ago