Державний ПриватБанк почав блокувати платежі клієнтів. Навіть сплатити покупку в магазині – стало проблемним завданням. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
Клієнт “Привату” заявив, що банк почав раптово і без жодних пояснень блокувати операції. Навіть розрахуватися за товар у магазині стало справжнім викликом.
“Останнього тижня Приватом просто неможливо користуватися. Який платіж не виберу, всі блокують. Платив в інтернет-магазині за техніку. Заблокували, написав на підтримку – заблокували картку“, – поділився українець.
Після проходження відеоідентифікації через кілька днів проблему вдалося вирішити. Однак наступний “сюрприз” не змусив на себе довго чекати. Клієнт не зміг оплатити послуги інтернет-провайдера.
“Отримав товар майже через 4 дні після списання коштів. Платив за інтернет, просто блокує і не робить платіж ніяк – навіть за реквізитами“, – обурився клієнт.
Українець заявив, що звернення на підтримку не дало жодних позитивних результатів. Співробітники банку щоразу просять персональні дані для перевірки, але проблему не вирішують.

