Site icon Експерт

ТЦК чатують у неочікуваних місцях: в Азові пояснили, як захищають добровольців від воєнкомів

Відкриття рекрутингових центрів “Азову” викликало значний інтерес серед українців, які бажають служити саме в цьому підрозділі. Але, за словами Гаврилишина, багато кандидатів скаржаться на те, що біля центрів з’являються представники ТЦК, які намагаються “перехопити” чоловіків і записати їх у свої списки.

“ТЦК мають свої плани мобілізації, тому вони нерідко чатують біля наших центрів і намагаються скеровувати добровольців до інших частин, навіть якщо ті прагнуть долучитися саме до “Азову”, — пояснив Юрій Гаврилишин.

Рішення “Азову”: як захистити добровольців

Щоб уникнути таких ситуацій, у “Азові” розробили стратегію дій, яка дозволяє добровольцям захиститися від втручання ТЦК:

1. Направлення на ВЛК (військово-лікарську комісію)

Кандидатам рекомендують отримувати направлення на ВЛК, яке підтверджує, що вони планують приєднатися до “Азову”. Цей документ слугує своєрідним “захистом” і може бути пред’явлений представникам ТЦК у разі конфлікту.

2. Впровадження мобільного додатку

“Азов” працює над створенням мобільного додатку, який дозволить кандидатам отримувати електронне направлення на ВЛК. Це зробить процес більш зручним і швидким:

“Це дозволить уникнути незручних ситуацій при зустрічі з працівниками ТЦК і безперешкодно приєднатися до нашої бригади,” — пояснив Гаврилишин.

Чому це важливо?

Гаврилишин наголошує, що добровольці мають право обирати, до якого підрозділу вони хочуть приєднатися. Натомість дії ТЦК, які намагаються виконати свої мобілізаційні плани за будь-яку ціну, іноді створюють бар’єри для цього вибору.

“Азов” прагне зробити процес вступу максимально прозорим і комфортним, забезпечуючи добровольців необхідними інструментами для захисту свого права на вибір.

Читати повну версію