Українці помітили, що за незмінного тарифу у них значно збільшилися витрати на оплату рахунків за газ. Це пов’язують із погіршенням якості “блакитного палива”.
Зі скаргою на “Нафтогаз” звернувся споживач у коментарях на офіційній facebook-сторінці компанії.
Українець заявив, що витрати газу для обігріву житла значно збільшилися. Взимку споживання приблизно вдвічі вище, ніж було в попередні роки. Відповідно, навіть за умови незмінності тарифу платити доводиться набагато більше.
“Ще якби якість газу була та що потрібно, а то у магістралі така суміш що ледь горить та кубометри на лічильнику намотує, раніше 400 кубів в зимовий час при найбільших морозах напалювало, а зараз 700-800“, – обурився споживач.
У “Нафтогазі” відреагували на скаргу українця, але заявили, що виключно постачають газ і не відповідають за його якість.
“Питання щодо якості газу належать до компетенції місцевого Оператора газорозподільної мережі (ГРМ). Тому зверніться, будь ласка, до Вашого місцевого Оператора ГРМ“, – відповіли у компанії.

