Штучний інтелект швидко увійшов у навчання, і тепер педагоги змушені змінювати правила.
Найбільше суперечок викликає межа між допомогою та списуванням. У різних школах та університетах діють різні норми, що плутає і студентів, і викладачів. З появою ChatGPT перевірка домашніх завдань втратила сенс — дедалі частіше їх замінюють роботами в аудиторії, пише Phys.
Учителька англійської з Каліфорнії Кейсі Куні зізнається, що шпаргалки вийшли з-під контролю. Тепер будь-яке завдання поза класом може бути зроблене за допомогою AI. Тому деякі школи переходять на твори прямо на уроці, усні іспити чи роботу в спеціальних програмах, що блокують сторонні сайти. У США вчителі намагаються інтегрувати AI у процес, аби показати студентам, як ним користуватися для навчання, а не для підміни власних зусиль.
Студенти визнають, що часто звертаються до AI не для списування, а щоб зрозуміти складні тексти чи скласти план. Але бракує чітких правил.
“Я не знаю, чи є шахрайством використання ChatGPT для конспектів чи редагування” — каже одна студентка.
Багато хто не говорить про це викладачам, боячись отримати ярлик порушника.
Університети поступово формують політику. Наприклад, UC Berkeley радить прописувати в силабусі, коли можна застосовувати AI. У Carnegie Mellon створили комітет для узгодження правил. Там кількість порушень зросла, але часто студенти навіть не розуміли, що роблять помилку, як у випадку з перекладом через DeepL.
Зараз університети визнають, що повністю заборонити AI неможливо. Тому викладачі більше покладаються на контроль у класі — від ручних тестів до “закритих браузерів”.
“Очікувати від 18-річного студента абсолютної дисципліни нереалістично, саме тому завдання вчителя — створити запобіжники” — Як наголошує викладачка бізнес-школи Carnegie Mellon Емілі Дежу.

