Site icon Експерт

Права багатьох українців порушуються у супермаркетах: за що не повинні платити покупці

Охоронці у магазинах та супермаркетах не мають права змушувати покупців оплачувати зіпсовані товари.

Зазвичай вони працюють на сторонні компанії, а не на магазин, тому їх дії не можуть вважатися офіційною позицією закладу. Більше того, такі вимоги з боку охорони є порушенням законодавства та можуть стати приводом для виклику поліції.

Супермаркет, фото: hyser.com.ua

Експерти в галузі захисту прав споживачів наголошують:

  1. Розмови про товари — лише зі співробітниками магазину. Покупці мають вирішувати питання, пов’язані з товарами, виключно із продавцями чи іншими представниками закладу.
  2. Відповідальність за товар із пошкодженою упаковкою несе магазин. Якщо товар із дефектами опинився на полиці, це вина закладу, а чи не покупця.

“Охоронці не мають права вимагати від покупців оплачувати зіпсовані товари, оскільки вони часто не є співробітниками магазину. Якщо таке відбувається, це є грубим порушенням Закону України “Про захист прав споживачів”. У таких випадках варто звернутися до правоохоронних органів”, – зазначають експерти. .

охранник

Як захистити свої права?

Якщо охоронець вимагає оплатити пошкоджений товар, необхідно:

Супермаркет, каси
Читати повну версію