Компанія “Нова пошта” впровадила нову послугу, яка дозволяє клієнтам виразити вдячність кур’єрам за якісно надані послуги.
Про це йдеться у повідомленні компанії у Telegram.
Зазначається, що залишити чайові вдячні клієнти компанії можуть через мобільний застосунок Нової пошти.
Так, після отримання послуг на пошті користувачі матимуть можливість оцінити обслуговування. Якщо оцінка становитиме 4-5 зірок, то це відкриє можливість залишити чайові. Клієнт зможе обрати запропоновану суму чи вказати свою. Також є змога залишити коментар із відгуком про роботу працівника.
Чайові будуть зараховувати на картку NovaPay працівника упродовж 1-2 хвилин.
Відповідна функція буде доступна для оцінки роботи кур’єрів, співробітників контакт-центру та відділень пошти.
Варто зауважити, що влітку компанія Fozzy Group запустила таку функцію чайових для працівників маркетів “Сільпо”. Експеримент протестували у трьох магазинах у столиці. Після позитивних відгуків проєкт розширили на 95 магазинів. Очікується, що до кінця літа запровадять функцію у всіх точках мережі.
Після завершення бойових дій в Україні, ймовірно, воєнний стан продовжуватиме діяти у своєрідному "квазіформаті". Таку…
Експерти Bank of America вважають, що інвестори недооцінюють ризики торгової війни під час майбутнього президентства Дональда…
Як повідомляє Центр національного спротиву, через злочинний апетит до чужої нерухомості, росіяни почали позбавляти елементарних…
Наявність чинного парламенту – це річ, яка легітимізує сучасну владу України. Тому для росіян відсутність…
Роспатент отримав заявку на реєстрацію бренду «Орєшнік» після того, як Росія запустила однойменну балістичну ракету…
В Україні – новий скандал, соцмережі гудуть, військові обурюються. Днями головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський зустрівся…