Компанія “Нова пошта” впровадила нову послугу, яка дозволяє клієнтам виразити вдячність кур’єрам за якісно надані послуги.
Про це йдеться у повідомленні компанії у Telegram.
Зазначається, що залишити чайові вдячні клієнти компанії можуть через мобільний застосунок Нової пошти.
Так, після отримання послуг на пошті користувачі матимуть можливість оцінити обслуговування. Якщо оцінка становитиме 4-5 зірок, то це відкриє можливість залишити чайові. Клієнт зможе обрати запропоновану суму чи вказати свою. Також є змога залишити коментар із відгуком про роботу працівника.
Чайові будуть зараховувати на картку NovaPay працівника упродовж 1-2 хвилин.
Відповідна функція буде доступна для оцінки роботи кур’єрів, співробітників контакт-центру та відділень пошти.
Варто зауважити, що влітку компанія Fozzy Group запустила таку функцію чайових для працівників маркетів “Сільпо”. Експеримент протестували у трьох магазинах у столиці. Після позитивних відгуків проєкт розширили на 95 магазинів. Очікується, що до кінця літа запровадять функцію у всіх точках мережі.
Ті підприємства, які хочуть забронювати від мобілізації своїх працівників, мають відповідати суворим вимогам. Серед головних…
Правнучку колишнього Глави уряду СРСР Микити Хрущова Ніну, яка емігрувала до США і критикує путінський режим,…
Пілоти вантажного літака DHL, що впав у Вільнюсі, перед аварією запитали диспетчерів про погоду і…
Скандали з ТЦК в Україні почастішали — працівники центрів комплектування нерідко порушують закон. Військові ТЦК…
Тимчасова слідча комісія Верховної Ради виявила, що лікарі військово-лікарських комісій (ВЛК) мають негласну вказівку визнавати…
Раніше польські фермери припинили акцію протесту біля пункту пропуску з Україною «Медика – Шегині» після…