Компанія “Нова пошта” впровадила нову послугу, яка дозволяє клієнтам виразити вдячність кур’єрам за якісно надані послуги.
Про це йдеться у повідомленні компанії у Telegram.
Зазначається, що залишити чайові вдячні клієнти компанії можуть через мобільний застосунок Нової пошти.
Так, після отримання послуг на пошті користувачі матимуть можливість оцінити обслуговування. Якщо оцінка становитиме 4-5 зірок, то це відкриє можливість залишити чайові. Клієнт зможе обрати запропоновану суму чи вказати свою. Також є змога залишити коментар із відгуком про роботу працівника.
Чайові будуть зараховувати на картку NovaPay працівника упродовж 1-2 хвилин.
Відповідна функція буде доступна для оцінки роботи кур’єрів, співробітників контакт-центру та відділень пошти.
Варто зауважити, що влітку компанія Fozzy Group запустила таку функцію чайових для працівників маркетів “Сільпо”. Експеримент протестували у трьох магазинах у столиці. Після позитивних відгуків проєкт розширили на 95 магазинів. Очікується, що до кінця літа запровадять функцію у всіх точках мережі.
Голодний чоловік помер після того, як випадково вдарив себе ножем, намагаючись розрізати два заморожених бургери.…
Британська супермодель і акторка Лілі Коул хоче, щоб люди перестали кидати штани, сорочки та сукні…
Черговий конфлікт між цивільними та працівниками ТЦК стався на Закарпатті. Відео конфлікту опублікували місцеві телеграм-канали,…
В Україні ціни на хліб найближчими місяцями можуть підскочити. Така тенденція пояснюється подорожчанням сировини та електроенергії. "Насамперед,…
Кабінет Міністрів оголосив, що соціальні стандарти, в тому числі прожитковий мінімум, у 2025 році залишаться…
У Таїланді врятували жінку після чотиригодинного нападу пітона. Про це повідомляє Metro. 64-річна Арром Арунрой після вечері…