Компанія “Нова пошта” впровадила нову послугу, яка дозволяє клієнтам виразити вдячність кур’єрам за якісно надані послуги.
Про це йдеться у повідомленні компанії у Telegram.
Зазначається, що залишити чайові вдячні клієнти компанії можуть через мобільний застосунок Нової пошти.
Так, після отримання послуг на пошті користувачі матимуть можливість оцінити обслуговування. Якщо оцінка становитиме 4-5 зірок, то це відкриє можливість залишити чайові. Клієнт зможе обрати запропоновану суму чи вказати свою. Також є змога залишити коментар із відгуком про роботу працівника.
Чайові будуть зараховувати на картку NovaPay працівника упродовж 1-2 хвилин.
Відповідна функція буде доступна для оцінки роботи кур’єрів, співробітників контакт-центру та відділень пошти.
Варто зауважити, що влітку компанія Fozzy Group запустила таку функцію чайових для працівників маркетів “Сільпо”. Експеримент протестували у трьох магазинах у столиці. Після позитивних відгуків проєкт розширили на 95 магазинів. Очікується, що до кінця літа запровадять функцію у всіх точках мережі.
Бунт у ТЦК намагався підняти в минулому засуджений громадянин — це провокація, яка матиме наслідки.…
Прикордонний пункт пропуску Медика-Шегині буде закрито для вантажівок із завтрашнього дня з 9:00, оскільки польські…
Американський мільярдер Стівен Лінч, який має бізнес у Росії, звернувся до уряду США з проханням дозволити…
Голова "Братства" Дмитро Корчинський заявив, що його хочуть вбити. Про це він сказав у відеозверненні.…
У 117 бригаді після скандалу та публічних скарг бійців зняли керівництво 155 батальйону. З квітня…
Колишній міністр економіки України, президент Київської школи економіки (КШЕ) Тимофій Милованов заявив, що журналістка Яніна Соколова нібито…