Компанія “Нова пошта” впровадила нову послугу, яка дозволяє клієнтам виразити вдячність кур’єрам за якісно надані послуги.
Про це йдеться у повідомленні компанії у Telegram.
Зазначається, що залишити чайові вдячні клієнти компанії можуть через мобільний застосунок Нової пошти.
Так, після отримання послуг на пошті користувачі матимуть можливість оцінити обслуговування. Якщо оцінка становитиме 4-5 зірок, то це відкриє можливість залишити чайові. Клієнт зможе обрати запропоновану суму чи вказати свою. Також є змога залишити коментар із відгуком про роботу працівника.
Чайові будуть зараховувати на картку NovaPay працівника упродовж 1-2 хвилин.
Відповідна функція буде доступна для оцінки роботи кур’єрів, співробітників контакт-центру та відділень пошти.
Варто зауважити, що влітку компанія Fozzy Group запустила таку функцію чайових для працівників маркетів “Сільпо”. Експеримент протестували у трьох магазинах у столиці. Після позитивних відгуків проєкт розширили на 95 магазинів. Очікується, що до кінця літа запровадять функцію у всіх точках мережі.
Над Україною вкотре помітили пасажирський літак. За даними Flightradar24, російський авіалайнер потрапив у закритий авіаційний простір України…
Деякі українці ризикують у рази переплачувати за природний газ, навіть за мінімального споживання. У якому…
На Дніпропетровщині суд засудив пенсіонера до трьох років позбавлення волі за ухилення від мобілізації. Амур-Нижньодніпровський…
Ідея міністра фінансів Сергія Марченка про розкриття банківської таємниці в Україні має низку загроз. Таке рішення може…
Військовозобов'язаному синові народного депутата Петра Порошенка Олексію, нібито загрожує штраф через неявку за військовим порядком.…
Україна без підтримки США та НАТО не зможе зберегти свою незалежність після нападу Росії. Таку думку висловила колишня…