Завищені рахунки за електроенергію можуть надходити з кількох причин. Одна з них – проблеми з лічильником. Як правильно діяти у таких випадках, розповіли фахівці “Закарпаттяобленерго“.
Електролічильник може виходити з ладу, як і будь-які інші пристрої. Одна з ознак, що він працює некоректно – раптове збільшення платіжки. Втім, може бути і з точністю навпаки. В обох випадках не можна зволікати.
Так, якщо споживач сумнівається у справності лічильника, необхідно звернутися до свого оператора системи розподілу з письмовою заявою та проханням зняти прилад обліку на експертизу метрологічних характеристик.
Після цього лічильник буде демонтовано, а замість нього буде встановлено інший прилад обліку. Споживачу залишиться наперед сплатити вартість проведення метрологічної експертизи компетентними службами.
Якщо буде встановлено, що електролічильник вийшов з ладу, постачальник послуг зобов’язаний відшкодувати споживачеві ці витрати.
“У разі підтвердження експертизою неправильної роботи приладу обліку енергопостачальник відшкодовує споживачу всі витрати, пов’язані з проведенням експертизи“, – йдеться у повідомленні.
З 1 липня 2025 року в Україні почнуть діяти нові стандарти якості електроживлення, згідно з якими…
У сучасному світі все більше уваги приділяється перевагам роботи стоячи для здоров'я, як альтернативи тривалому…
Українські супермаркети скоригували ціни на деякі популярні м'ясні продукти. Ще більше грошей доведеться викласти за…
Компанія Ілона Маска Neuralink імплантувала мозковий чіп уже третьому пацієнту. За словами підприємця, цього разу операцію проводив…
Власникам автомобілів доводиться постійно стикатися з безліччю проблем під час користування своєю машиною: від ремонту…
Зусилля України з мобілізації нарощуються через тиск на фронті, що триває, з особливим акцентом на…