Нагороди цього року отримали компанії, які продемонстрували відмінні результати в різних галузях: від виробництва дитячих товарів до зведення житлових будинків комфорт класу.
На рейтинг переможців найбільший вплив мають споживчі уподобання, які досліджувало українське представництво однієї із найбільших в світі міжнародних дослідницьких компаній – Ipsos. Також врахували результати опитувань маркетинг-борду, зіркового журі, ради експертів та оргкомітету.
Бренди-переможці, які отримали нагороду «Вибір року», підтвердили свою інноваційність, унікальність та надійність, що значно сприяє зміцненню довіри серед споживачів, партнерів та інвесторів.
Медаль «Вибір року» значно підсилює впізнаваність та довіру до торговельних марок, адже:
Список переможців головної бізнес-премії країни «Вибір року 2024»:
Цього року бренд «Вухастик» отримав першість у двох категоріях – «Дитячий порошок українського виробництва року» та «Дитяча косметика року для миття (шампунь, гель) українського виробництва». Керівниця з маркетингу компанії AFINA Group, у портфелі якої ще й бренд «iFresh» переможець у номінації «Український освіжувач повітря року», Світлана Попова зазначає: «Бренд «Вухастик» створений з турботою про українські родини, і ми раді, що наша продукція отримала високу оцінку. Це стимул для подальшого розвитку та розширення асортименту».
Олександр Логвін, СЕО бренду «Чердак», який переміг в номінації «Мережа року сервісів зберігання речей формату “міні-склад біля дому”», зазначає: «Нагорода «Вибір Року 2024» підтверджує нашу відданість високим стандартам обслуговування та слугує мотивацією до покращення». Варто зазначити, що компанія активно впроваджує новітні технології для збереження речей та розширює свою мережу, аби бути ближчою до своїх клієнтів.
Юрій Марченко, директор Будівельної групи Синергія, яка вже шостий рік поспіль отримує нагороду «Вибір року» та є переможцем у номінації «Девелоперська компанія року в передмісті Києва» вважає, що свої підходи у веденні бізнесу варто адаптувати під потреби покупців:
«Цього року Синергія адаптовувала свої підходи у відповідь на зміни в потребах свого покупця, пов’язаних із безпекою, швидким переїздом, енергонезалежністю. Для цього будувала частину будинків власним коштом, щоб пропонувати готове житло, в тому числі для участі в популярних державних програмах єОселя та єВідновлення, розвивала напрямок квартир з ремонтом, встановлювала безпекові системи та комплекси автономного живлення».
«LEMARIX» здобув нагороду у номінації «Інтернет-магазин року запчастин та скла для автофар (постачальник)» завдяки новітнім технологіям та високому рівню сервісу. Власники компанії Сірук Марина та Сірук Олександр наголосили: «Ефективність, простота у використанні, зручність, прозорість та чесність. Саме на ці цінності ми робили акцент, розвиваючи сервіс.Нагорода підтверджує нашу стратегію просування, отже ми рухаємося у правильному напрямку».
Отже, бізнес-премія «Вибір року» – потужний інструмент в маркетингу для досягнення бізнес-цілей і це підтверджено переможцями! Реклама медалі на офіційних сайтах, в соціальних мережах, а також інтеграція в стратегію бренду дозволяє зміцнити довіру та залучити нових клієнтів.
Збір заявок на участь у 2025 році — відкритий. Не втрачайте можливість долучитися до створення великої історії, що відкриває нові горизонти для розвитку вашого бізнесу.!
Після гучних скандалів із МСЕК, які прогриміли на всю Україну, наступні можуть бути у вищих навчальних…
Війна в Україні принесла значні втрати серед військових та цивільних. Точні цифри загиблих залишаються невідомими…
Статки Ріната Ахметова у 2024 році упали майже на чверть, йдеться в новому рейтингу видання…
Новообраний президент США Дональд Трамп розглядає можливість призначення "царя штучного інтелекту" в Білому домі. Він буде відповідати…
У Лаосі, у популярному серед туристів місті Ванг В'єнг, сталася трагедія: шість молодих жінок із…
Явище хабарництва в Україні лишається актуальним, і жодна структура не є винятком, в тому числі…