Вже невдовзі Міноборони планує запустити сервіс онлайн-відстрочки у застосунку Резерв+. Всі необхідні для цього дані автоматично підтягуватимуться з реєстрів.
Про це розповіла заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко. Спочатку відстрочка у Резерв+ з’явиться для багатодітних батьків, студентів денної форми навчання й аспірантів, а також осіб з інвалідністю.
Студенти денної форми навчання зможуть зробити запит у реєстр Міносвіти. І якщо справді є студентами денної форми навчання, автоматично отримають відстрочку. Тобто цей електронний запит через інтерфейс Резерв+ у декілька секунд пройде всі системи і надасть відповідь,
– повідомила Черногоренко.
Представниця Міноборони додала, що таким чином людина зможе зробити запит до будь-яких релевантних реєстрів. Це як реєстри Міносвіти для студентів, так і реєстри Державної реєстрації актів цивільного стану для багатодітних батьків.
У Міноборони очікують, що Резерв+ стане альтернативою ТЦК. Наразі для відстрочки потрібно приносити паперові документи, які працівник ТЦК оглядав, прикріплював заяву і ксерокопію документів у паперову справу – і тоді надавав документ про відстрочку на руки. Катерина Черногоренко каже, що зараз все буде інакше.
“Нині ми систематизуємо всі послуги, які надає ТЦК. І з цього переліку послуг пріоритезуємо, що потрібно зробити передусім”, – каже заступниця міністра.
У Європі знаходиться гарне містечко, яке стало б ідеальним для відпочинку під час Хелловіну. Зокрема йдеться…
Пенсіонери, які отримують виплати через Ощадбанк, скаржаться на привласнення своїх коштів. Про це свідчить відгук…
Передумов для того, щоб ЗСУ програли війну проти Росії, немає. Україна дотримується оборонного формату війни, оборонної стратегії,…
Британка Кетлін Хеннінгс відсвяткувала 105 день народження. Жінка заявила, що її довголіття – це заслуга ірландське пиво «Гіннес».…
Китайські дослідники спромоглися відновити активність у мозку свиней майже через годину після припинення кровообігу тварин. У деяких…
Польща стала одним із найпопулярніших напрямків для працевлаштування українців завдяки спрощеним процедурам оформлення документів та…