Для збільшення кількості покупців українські супермаркети та торгові заклади застосовують різноманітні маркетингові стратегії, включаючи рекламні знижки. Однак нерідко вони порушують правила: наприклад, на цінниках зазначено одну суму зі знижкою, а при розрахунку на касі виявляється зовсім інша.
Про це повідомили у Держпродспоживслужбі.
Там зазначили: за законодавством, реклама про зниження цін та про розпродаж обов’язково має містити низку відомостей.
Зокрема:
Відповідно, якщо на касі називають ціну, відмінну від зазначеної на ціннику, покупець має право сплатити покупку саме за останньою. Адже «саме на основі такої інформації було ухвалено рішення про купівлю».
Разом з тим, підкреслюється, якщо права споживача порушені, а підприємство відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства, слід звертатися до територіального органу Держпродспоживслужби у своєму регіоні.
Заборгованість за комунальні послуги тягне за собою нарахування пені, подальші відключення, блокування рахунків тощо. Однак в…
З настанням тепла обігрівачі замінюють кондиціонери, але необхідно пам'ятати, що ніколи не можна підключати потужні прилади…
В Україні з 2025 року держава більше не платитиме зарплати вчителям у школах, де навчається…
Із 3 травня плата за апостиль – спеціальний штамп, який підтверджує дійсність офіційного документа за кордоном –…
В Україні з'явилася дивна практика, пов'язана з вимогами від ТЦК: громадянам почали пропонувати сплатити половину…
У травні українці відзначатимуть День праці та День пам’яті та перемоги над нацизмом. Згідно зі…