Екстрені служби існують, щоб рятувати життя, але деякі люди ставляться до цього безвідповідально.
Щодня вони отримують сотні дзвінків, серед яких трапляються неправдиві виклики, що лише забирають час у тих, хто справді потребує допомоги, пише Стіна.
Нещодавно в Солом’янському районі Києва сталася ситуація, яка демонструє цю проблему. Жінка зателефонувала на 112 і повідомила, що їй стало зле в торговому центрі. Медики негайно прибули, проте заявниця зізналася, що просто хотіла перевірити, наскільки швидко приїде швидка допомога. Через це їй доведеться сплатити штраф у 3000 гривень, адже її дії підпадають під статтю 183 Кодексу України про адміністративні правопорушення – свідомо неправдивий виклик спецслужб.
Хибний виклик – це не просто порушення, а й моральна проблема. Поки бригада медиків витрачала час на марний виклик, хтось інший міг залишитися без допомоги у критичній ситуації. Варто пам’ятати, що екстрені служби не розвага, і їхня робота – рятувати тих, хто дійсно у біді.
Батькам слід пояснювати дітям, що дзвонити в екстрені служби можна лише у разі реальної небезпеки. Жарти чи експерименти можуть не тільки призвести до штрафу, а й поставити під загрозу чиєсь життя.
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №12429, який передбачає суттєві зміни в оподаткуванні імпортованих товарів, зокрема…
Порівняно високі зарплати держслужбовців та їхніх керівників неодноразово ставали об'єктом суспільної уваги та критики. В умовах військового…
У січні 2025 року в Україні різко активізувалися шахраї, які використовують Telegram-канали для маніпуляцій із…
Російська Федерація закупила понад 22 тис. верстатів з числовим програмним керуванням, компонентів і витратних матеріалів…
Воєнний стан та загальна мобілізація в Україні продовжується. При цьому військовозобов'язані, які мають право на відстрочку,…
Магнітна буря червоного рівня охопить нашу планету через сильний спалах та викиду корональної маси (СМЕ)…