Перелік кращих брендів, компаній і торговельних мереж за версією міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» створений на основі маркетингового дослідження споживчих уподобань, проведеного Ipsos в Україні, і слугує надійним орієнтиром для споживачів при здійсненні покупок.
На першість у кожній із номінацій також впливали результати опитування ради експертів, рекламної комісії, медійного журі та оргкомітету.
Переможці бізнес-премії отримують медаль «Вибір року», що є атрибутом товарів і компаній №1. При цьому за даними Ipsos в Україні 90,1% опитаних впізнають (знають) медаль «Вибір року», а у Києві таких – 93,7%. Тож використання медалі у каналах комунікації, на вітринах маркетплейсів і біля полиці посилює впізнаваність торгових марок і компаній і виробників у момент покупок. Так, майже 40% опитаних (найбільша частка) відповіли, що у групі товарів, представленій в магазині, звернуть увагу на позиції, які відмічені медаллю «Вибір року», тобто товари зі статусом №1.
Всі переможці стають учасниками національної рекламної кампанії, яка включає інформування про компанії, виробників і торгові марки №1 за версією «Вибір року» у медіа, соцмережах і просторі міста.
Потенціал відзнаки у поєднанні з умілим позиціонуваннм посилює роль на ринку і дозволяє отримати більше від маркетингу і бізнес-моделі.
Список переможців міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» 2023:
Виробник модульних будинків року – SCANDI
Розробка та виробництво систем захисту та безпеки року (військове та цивільне призначення) – Kvertus
Оптичні товари року – SOLENTE
Сервіс земельних інвестицій року – ZEMINVEST
Манікюрна витяжка року українського виробництва – ÜLKA
Світлодіодні лінзи для авто року – AMS Automotive Systems
Автосервіс року з ремонту та обслуговування турбін і паливної системи – TurboSTO
Крем для рук року – Nivea
Косметика для догляду за обличчям року – Nivea
Декоративна косметика року для очей – Mary Kay
Декоративна косметика року для губ – Mary Kay
Автобусні тури року – Аккорд-тур
Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ
Фарба року українського виробництва – Kolorit
Пральна машина року – LG Electronics
Холодильник року – LG Electronics
Кондиціонер року – LG Electronics
Майонез року – Королівський смак
Телевізор року економ-класу – KIVI
Мультиварка року – Tefal
Електрогриль року – Tefal
Посуд року для приготування їжі – Tefal
Електрочайник року – Tefal
Мультипіч року – Tefal
Робот-пилосос року – Rowenta
Кухонні товари року – Фрекен БОК
Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група СИНЕРГІЯ
Житловий комплекс бізнес–класу року в передмісті Києва – Синергія Сіті
Житловий комплекс комфорт–класу року в Києві – Нова Англія (девелопер – ROYAL HOUSE)
Садова техніка року – STIHL
Мотопили року – STIHL
Шоколад року – Millennium
Мережа центрів косметології та лазерної епіляції року – Лазерхауз
Шкільні рюкзаки та ранці року – Kite
Національна мережа торговельних центрів – Епіцентр
Препарат року (в таблетках) для лікування геморою – Детралекс
Венотонік року в таблетках – Детралекс
Мережа аптек року – Аптека АНЦ
Протеїновий коктейль року – Herbalife
Дієтичні добавки року – Herbalife
Програма для корекції та зниження маси тіла – Herbalife
Український бренд року одягу для жінок – VOVK
Мережа барбершопів року (чоловіча перукарня з додатковим набором послуг) – ЦирульниК Barbershop
Виробник профільних систем для металопластикових дверей та вікон року – REHAU
Анна Щербань, керівник відділу маркетингу Royal House (Нова Англія):
«Участь та перемога в премії – це підтвердження того факту, що житловий комплекс «Нова Англія» один з кращих на будівельному ринку, це розуміють наші інвестори та незалежні експерти. Наша команда вкотре довела, що багаторічний досвід роботи – це не просто цифри. Це тисячі позитивних відгуків від клієнтів і мешканців нашого ЖК, надійна репутація забудовника і виконання зобов’язань перед інвесторами. «Вибір року» показує й нашу стійкість, адже не дивлячись ні на що ми продовжуємо працювати та розвиватися».
Cергій ІВАНОВ, операційний директор мережі Київлінза (SOLENTE):
«Перемога у «Вибір року» важлива для бренду, адже сприяє підвищенню репутації бренду, довіри споживачів та підтверджує високі стандарти продукції та послуг. Нагорода дозволить вирізнити компанію серед конкурентів і привернути увагу нових клієнтів. Є свідченням того, що компанія на правильному шляху. Плануємо надалі розширювати асортимент товарів. Наразі вже домовлено про виготовлення розчину для очистки контактних лінз з унікальним складом, якого ще не має на ринку України. Нові виклики (відтік персоналу через переїзд до Європи, логістика, кібератаки) спонукали до перегляду наших бізнес-моделей, загартовували нас, зробили більш гнучкими, здатними до інновацій та збільшенню резервів для ефективного управління ризиками і адаптували нас до запровадження і використання нових технологій. За рахунок партнерств ми зберегли низькі ціни, маємо можливість дарувати оправу при замовленні окулярів, допомагати нашим військовим за рахунок продажів продукції ТМ SOLENTE, створювати нові додаткові робочі місця».
Збір заявок на участь у «Вибір року» в Україні 2024 відкритий. Щоб потрапити до числа номінантів у своїй товарній категорії, заповніть анкету на сайті міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року».
Україна готується до суворої зими, але, за словами експерта з питань ЖКГ Олега Попенка, готовність…
Кажуть, що вічна молодість — це міф. Але хто сказав, що її не можна продовжити?…
Європа приваблює мільйони туристів щороку, але за мальовничими краєвидами та величними пам’ятками часто ховаються кишенькові…
Голлівудські зірки розлучилися у 2016 році після 12 років сімейного життя. У Анджеліни та Бреда шестеро…
Російський рубль знову пішов у круте піке. 23 листопада офіційний курс валюти впав до 102,5…
Україна готується до істотних змін у системі підтримки сімей з дітьми. Верховна Рада розглядає два…