Міністерство оборони України запустило «креативну кампанію» в TikTok, аби залучити молодь віком від 18 до 24 років до служби за контрактом у Збройних Силах України. Про це повідомляє Міноборони.
У відео, опублікованому 20 березня 2025 року, Міноборони закликає молодь підписати контракт: за мільйон гривень, які є частиною умов контракту, можна придбати 15625 чізбургерів.
«За 1 мільйон гривень можна купити 15625 чізбургерів. Я пропоную вам заробити…підписуй контракт і забирай свій мільйон. Витратити можеш на чізбургери, на квартиру, на все що завгодно», – зазначають у відео Міноборони.
Як відомо, кампанія під назвою «18 24» стартувала в лютому 2025 року. Залучити молодих українців до лав ЗСУ на добровільній основі намагаються через ряд мотивацій, включно з грошовою.
Як зазначають в Міноборони, контракт на 1 000 000 грн. (200 000 грн одразу при підписанні контракту, та 800 000 грн виплат двома частинами на час дії контракту), додатково до 120 000 грн/місяць + доплати за бойові завдання. Також безкоштовне медичне забезпечення, включно зі стоматологією, компенсація витрат на житло під час служби, можливість отримати «нульову» іпотеку після завершення контракту.
За умовами контракту на 1 рік добровольці виконуватимуть бойові завдання на лінії фронту щонайменше 6 місяців та можуть обрати одну з шести бригад для проходження служби.
З початку 2024 року Німеччина значно посилила контроль на кордоні з Польщею, що призвело до масових відмов…
Якщо ви мріяли про ідилічний середземноморський відпочинок, але бажано без натовпів таких самих відпочивальників, і…
Петиція, яка закликає запровадити безготівкові платежі на маршрутах приватного транспорту, отримала значну громадську підтримку. Ініціатива,…
В Україні хочуть скасувати медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом форми №083/о. Натомість…
Напередодні профільний комітет американського сенату заслухав керівників розвідорганів. Під час слухань сенатор-республіканець від Канзасу Джеральд…
В українських судах під час розгляду справ, пов’язаних із мобілізацією, дедалі частіше звертають увагу на…