Комунальні підприємства закликають споживачів своєчасно та повністю оплачувати рахунки, але при цьому бувають інциденти, коли самі не повністю виконують свої обов’язки перед отримувачем послуг.
Що робити та куди скаржитися, якщо надходять завищені платіжки або послуги надаються не повною мірою, йдеться в сюжеті телеканалу СК1.
У березні 2024 року Держпродспоживслужбу уповноважено здійснювати заходи контролю за якістю комунальних послуг, якщо є скарги громадян.
Щоб фахівці Держпродспоживслужби здійснили перевірку комунального підприємства споживачам, необхідно подати до установи письмове звернення, в якому слід вказати суть проблеми, хто надає послуги та додати платіжки.
Відповідно до закону про ціноутворення, різниця тарифів має бути економічно обґрунтована, а підприємство зобов’язане надати всі документи, що підтверджують. Якщо, наприклад, буде встановлено, що підприємство завищило тарифи на послуги, буде проведено перерахунок.
У Держпродспоживслужбі зазначають, що скарг громадян поменшало, але окремі інциденти трапляються.
До частини України уже прийшла справжня зима. Особливо погіршилися погодні умови у Карпатах. Рятувальники показали,…
У четвер, 21 листопада, погода в Києві зіпсується. У столиці очікується похолодання, яке супроводжуватиметься дощем…
США можуть ввести майже 40% тарифи на імпорт з Китаю на початку наступного року. Такий крок може…
На кінець вересня 2024 року в Польщі на страховому обліку налічувалося понад мільйон іноземних громадян,…
Українські військові стикаються з критичною нестачею піхотинців та артилерійських ресурсів, що ускладнює стримування російських військ,…
Враховуючи потенційні відключення та коливання напруги, про які повідомляє Обленерго, захист побутової техніки стає критично…