Комунальні підприємства закликають споживачів своєчасно та повністю оплачувати рахунки, але при цьому бувають інциденти, коли самі не повністю виконують свої обов’язки перед отримувачем послуг.
Що робити та куди скаржитися, якщо надходять завищені платіжки або послуги надаються не повною мірою, йдеться в сюжеті телеканалу СК1.
У березні 2024 року Держпродспоживслужбу уповноважено здійснювати заходи контролю за якістю комунальних послуг, якщо є скарги громадян.
Щоб фахівці Держпродспоживслужби здійснили перевірку комунального підприємства споживачам, необхідно подати до установи письмове звернення, в якому слід вказати суть проблеми, хто надає послуги та додати платіжки.
Відповідно до закону про ціноутворення, різниця тарифів має бути економічно обґрунтована, а підприємство зобов’язане надати всі документи, що підтверджують. Якщо, наприклад, буде встановлено, що підприємство завищило тарифи на послуги, буде проведено перерахунок.
У Держпродспоживслужбі зазначають, що скарг громадян поменшало, але окремі інциденти трапляються.
Загальна мобілізація в Україні триває, але далеко не всі чоловіки призовного віку мають відразу йти…
Бойові дії в Україні можуть припинитися вже у 2025 році, стверджує The Economist. На думку…
США дали "зелене світло" Україні щодо застосування британських ракет Storm Shadow для ударів углиб російської території.…
У Києві поліція затримала дует шахраїв, які перетворили мобілізацію на свою бізнес-нішу. Двоє чоловіків, віком…
Якщо ви думали, що вже бачили всі несподіванки у платіжках за комуналку, то "ГазМережі" підготували…
Ви коли-небудь дивилися на п'яну людину і думали: "Що ж це за хаос у них…