Комунальні підприємства закликають споживачів своєчасно та повністю оплачувати рахунки, але при цьому бувають інциденти, коли самі не повністю виконують свої обов’язки перед отримувачем послуг.
Що робити та куди скаржитися, якщо надходять завищені платіжки або послуги надаються не повною мірою, йдеться в сюжеті телеканалу СК1.
У березні 2024 року Держпродспоживслужбу уповноважено здійснювати заходи контролю за якістю комунальних послуг, якщо є скарги громадян.
Щоб фахівці Держпродспоживслужби здійснили перевірку комунального підприємства споживачам, необхідно подати до установи письмове звернення, в якому слід вказати суть проблеми, хто надає послуги та додати платіжки.
Відповідно до закону про ціноутворення, різниця тарифів має бути економічно обґрунтована, а підприємство зобов’язане надати всі документи, що підтверджують. Якщо, наприклад, буде встановлено, що підприємство завищило тарифи на послуги, буде проведено перерахунок.
У Держпродспоживслужбі зазначають, що скарг громадян поменшало, але окремі інциденти трапляються.
Так, поряд із підвищенням загальної ставки мит для Китаю президент США Дональд Трамп підписав указ,…
Власники автомобілів, привезених зі США, ризикують отримати штраф або навіть позбутися прав через одну малопомітну…
Національний банк України у березні 2025 року вжив заходів впливу щодо шести банків та трьох…
Соцдопомога для матерів, опікунів і внутрішньо переміщених осіб - тепер централізовано. Що зміниться в підході…
Президент США Дональд Трамп назвав тарифну політику його країни "війною зі світом", але одразу відмовився…
Вибір ідеальних джинсів може бути непростим завданням, особливо якщо ви не маєте змоги їх приміряти.…