Комунальні підприємства закликають споживачів своєчасно та повністю оплачувати рахунки, але при цьому бувають інциденти, коли самі не повністю виконують свої обов’язки перед отримувачем послуг.
Що робити та куди скаржитися, якщо надходять завищені платіжки або послуги надаються не повною мірою, йдеться в сюжеті телеканалу СК1.
У березні 2024 року Держпродспоживслужбу уповноважено здійснювати заходи контролю за якістю комунальних послуг, якщо є скарги громадян.
Щоб фахівці Держпродспоживслужби здійснили перевірку комунального підприємства споживачам, необхідно подати до установи письмове звернення, в якому слід вказати суть проблеми, хто надає послуги та додати платіжки.
Відповідно до закону про ціноутворення, різниця тарифів має бути економічно обґрунтована, а підприємство зобов’язане надати всі документи, що підтверджують. Якщо, наприклад, буде встановлено, що підприємство завищило тарифи на послуги, буде проведено перерахунок.
У Держпродспоживслужбі зазначають, що скарг громадян поменшало, але окремі інциденти трапляються.
17 січня в активній області 3964 стався потужний сонячний спалах магнітудою M7.4. Він почався о 13:24 UTC…
Експерти автомобільної індустрії назвали найкращі новинки 2025 року. Ці автомобілі з досить великого списку дійсно найкращі…
Компанія Дональда Трампа завершує роботу над пакетом жорстких указів з питань імміграції. Очікується, що їх…
Заступник начальника РТЦК та СП Лариса Козак нещодавно на прес-конференції наголосила на важливості виконання повістки…
Яйця – це найпоширеніший продукт для приготування сніданку. Додавши лише декілька інших інгредієнтів, або приготувавши яйця…
Сімейні медсестри надаватимуть комплексну медико-соціальну допомогу сімʼям з дітьми до чотирьох років безпосередньо в них…