Комунальні підприємства закликають споживачів своєчасно та повністю оплачувати рахунки, але при цьому бувають інциденти, коли самі не повністю виконують свої обов’язки перед отримувачем послуг.
Що робити та куди скаржитися, якщо надходять завищені платіжки або послуги надаються не повною мірою, йдеться в сюжеті телеканалу СК1.
У березні 2024 року Держпродспоживслужбу уповноважено здійснювати заходи контролю за якістю комунальних послуг, якщо є скарги громадян.
Щоб фахівці Держпродспоживслужби здійснили перевірку комунального підприємства споживачам, необхідно подати до установи письмове звернення, в якому слід вказати суть проблеми, хто надає послуги та додати платіжки.
Відповідно до закону про ціноутворення, різниця тарифів має бути економічно обґрунтована, а підприємство зобов’язане надати всі документи, що підтверджують. Якщо, наприклад, буде встановлено, що підприємство завищило тарифи на послуги, буде проведено перерахунок.
У Держпродспоживслужбі зазначають, що скарг громадян поменшало, але окремі інциденти трапляються.
Українцям показали, як змінилися ціни на молочку у супермаркетах. Про це свідчать дані порталу Мінфін. Продукти в Україні продовжують…
Обраниця голлівудського актора та музиканта Джонні Деппа, яка є росіянкою, заговорила про весілля. Зокрема, про зміну…
Військові КНДР зґвалтували 28-річну викладачку Російського університету дружби народів (РУДН). Вона приїхала на Курщину вчити…
Швеція проводить розслідування щодо причетності до пошкодження двох підводних кабелів у Балтійському морі зареєстрованого в Китаї судна Yi…
Бундесвер почав готувати свої підрозділи до можливих бойових дій з Росією. Уряд Німеччини нещодавно схвалив секретний…
Верховна Рада України вирішила не запроваджувати "економічне бронювання" через негативне ставлення громадян та очікувану підтримку…