Українці регулярно скаржаться, що “Нафтогаз” нараховує їм зайві куби, через що їх зобов’язують сплатити вигадані борги.
Також компанія часто зв’язується з клієнтами щодо заборгованості, якої немає.
Жінка розповіла свою історію у Facebook під постом компанії про те, що робити у разі несправедливого нарахування заборгованості. За словами клієнтки, “Нафтогаз” буквально “намалював” їй борг, який насправді належить сусідці.
Справа в тому, що вона одного разу допомагала сусідці передати показання газового лічильника зі свого телефону. Невідомо як, але “Нафтогаз” вважав, що заборгованість стосується її рахунку, а не сусідки.
“Я згодна, якби дзвонили за мій борг (якого немає), але дзвонять за борг сусідки, якій я колись допомагала передати показники зі свого телефону”, – написала жінка.
Представник компанії запропонував з’ясувати деталі в особистому листуванні, а також надав інші способи зв’язатися з “Нафтогазом” для вирішення проблем:
Ситуація на фронті складна — попри опір бійців, окупанти поволі захоплюють нові території. Радник президента…
Віце-мерка Одеси Ганна Позднякова попереджає, що без змін у мобілізаційній політиці країна може зіштовхнутися з…
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами (АРМА) оголосило конкурс на реалізатора…
В аеропорту столиці Перу поліція затримала 28-річного громадянина Південної Кореї, який намагався незаконно вивезти 325…
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров попередив, що починаючи з 1 грудня 2024 року, бронь від…
Що ж, політичні суперечки у США часом доходять до найнеочікуваніших тем — і цього разу…