Українці регулярно скаржаться, що “Нафтогаз” нараховує їм зайві куби, через що їх зобов’язують сплатити вигадані борги.
Також компанія часто зв’язується з клієнтами щодо заборгованості, якої немає.
Жінка розповіла свою історію у Facebook під постом компанії про те, що робити у разі несправедливого нарахування заборгованості. За словами клієнтки, “Нафтогаз” буквально “намалював” їй борг, який насправді належить сусідці.
Справа в тому, що вона одного разу допомагала сусідці передати показання газового лічильника зі свого телефону. Невідомо як, але “Нафтогаз” вважав, що заборгованість стосується її рахунку, а не сусідки.
“Я згодна, якби дзвонили за мій борг (якого немає), але дзвонять за борг сусідки, якій я колись допомагала передати показники зі свого телефону”, – написала жінка.
Представник компанії запропонував з’ясувати деталі в особистому листуванні, а також надав інші способи зв’язатися з “Нафтогазом” для вирішення проблем:
У Нідерландах дедалі частіше говорять про проблеми, які виникають у центрах проживання українських біженців. Люди,…
Уряд оновив критерії бронювання від мобілізації та отримання підприємствами статусу критично важливих. Від 1 грудня 2024 року…
У Санкт-Петербурзі сталася трагедія: Володимир Шкляров, балетмейстер Маріїнського театру, випав з балкона своєї квартири. Його…
Служба безпеки та Національна поліція ліквідували ще три схеми ухилення від мобілізації та нелегального виїзду…
Речник міністерства закордонних справ країни-агресора Росії Марія Захарова відреагувала на "План стійкості", який президент Володимир…
З середи 20 листопада, на зміну відносно теплій погоді у західній частині України прийдуть сильні дощі. Проте…