Шкільна освіта в Україні “вбиває” дитячі таланти: чому українські школярі не отримують знань

Українські школярі отримують надмірну кількість інформації, яку не встигають засвоїти, що призводить до необхідності звертатися до репетиторів.

Олександр Мірошниченко, викладач Київського міжнародного університету, зазначає, що ця перенасиченість не допомагає учням отримувати справжні знання, а тільки створює інформаційний хаос. Про це він пише в Facebook.

Школярі на уроці

За його словами, школа не допомагає учням зрозуміти свої таланти та як їх розвивати, а просто готує їх до додаткових уроків з репетиторами. Мірошниченко також зауважує, що навчання в школі стало змаганням, де учні змагаються, хто краще виконає затверджені алгоритми, навіть якщо ці знання не мають практичного значення для їх майбутнього розвитку.

Наприклад, знання дат народження великих діячів не є справжнім розумінням їхньої творчості, а вивчення битв не дає справжнього знання історії. Він додає, що система освіти не дозволяє учням розвивати свої індивідуальні таланти, а призводить до створення “генератора випадкових рішень”.

Багато українців підтримали думки автора допису, підкреслюючи, що сучасна школа лише “муштрує” дітей, не даючи їм можливості проявити свої здібності в різних сферах, таких як мистецтво чи музика.

Старша школа. Фото: вільні джерела

“Наша школа готує клієнтів для репетиторів. За рідкісним винятком. І питання ж навіть не в тому, що офіційно визнані “навчальні втрати” і обов’язкова для всіх математика – це взаємовиключні речі. Тут можна прикрити відсутність логіки істерично-надривним: “А ви хочете, щоб вас оперував хірург-невіглас?”. Тільки от невігласом цей теоретичний хірург став далеко не тому, що блискуче не вивчив математику чи рік народження Святослава”, – пише освітянин.

“Напханість” інформацією – це не знання. Це просто інформаційний хаос у головах дітей. От зрозуміти, до чого у дитини талант, і “прокласти” їй туди дорогу – це трохи інша історія. В цьому власне і полягає єдино прийнятна мета існування школи. Але це в недосяжному ідеалі”, – додає він.

“Діти не впевнені, що обрати, саме тому, що не мають допомоги з вибором. І тому, що школі байдуже на таланти і здібності дитини. Толку з того, що в нас є класи математичні і гуманітарні як мінімум? Вони реально чимось різняться? І так у всьому. Індивідуальний підхід існує тільки на папері, кожен вчитель вважає свій предмет найважливішим, відповідно до цього і домашніх завдань задає. А в результаті у дитини така каша в голові, що дійсно не виходить зрозуміти, чим далі займатися хочеться”.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Мобілізація 18-річних: у Раді пояснили, чому саме лише збільшення чисельності ЗСУ не спрацює

Протягом останніх тижнів в Україні все гучніше лунають розмови про доцільність зниження мобілізаційного віку до…

6 хв. ago

Притулки більше не безкоштовні: у Європі українців змусять платити за проживання

З січня 2025 року українці, які мешкають у притулках для біженців у Нідерландах, повинні будуть…

14 хв. ago

Росія відстала від графіка: шукатиме ще 200 тисяч військових для наступу в Україні

Росія шукатиме ще 200 тисяч військових для відправлення на фронт до України. Потреба живою силою…

25 хв. ago

Ідеально підійде для вечері: Джеймі Олівер поділився рецептом смачного пирога з куркою

Курячий пиріг є зігріваючою зимовою стравою, яка готується дуже просто. Попри те, що є купа…

34 хв. ago

Сонячні бурі можуть занурити світ у темряву: попередження експертів

Сонячні бурі можуть спричинити серйозні перебої в роботі електричних мереж, супутників та телекомунікацій. Про це пише Earth. Експерти…

42 хв. ago

У Європі раптово заявили, що можуть “постраждати” у разі перемоги України

Країни Східної Європи, які вже стикаються з численними економічними викликами через війну біля своїх кордонів,…

49 хв. ago