Визначати одержувачів повісток будуть за принципом таргетованої реклами.
Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко в інтерв’ю Ютуб-каналу “Є питання”.
“Генштаб розуміє, які потреби в них зараз є: які професійні навички, який вік людей і їхній умовний профайл, який має бути. Зараз це відбувається наступним чином. Генштаб надсилає запит на певні критерії, наприклад, у людини не повинно бути відстрочки або бронювання. Ми працюємо на рівні тих критеріїв, які нам дає Генштаб. За цими критеріями ТЦК формує переліки, умовно кажучи, автоматично через систему. І далі вже працює з кожним військовозобов’язаним”, – розповіла Чорногоренко.
За її словами, реєстр “Оберіг” наразі дає змогу робити процес розсилання повісток більш швидким і цільовим.
“Це схоже на таргетовану рекламу. Тобто ти працюєш саме з тими аудиторіями, які тобі зараз потрібні, не витрачаючи свій додатковий час”, – пояснила чиновниця.
Інакше кажучи, за допомогою “Оберега” можна автоматично зробити вибірку найбільш підходящих людей за віком або спеціальністю, а потім викликати їх до ТЦК повістками.
Україна готується до суворої зими, але, за словами експерта з питань ЖКГ Олега Попенка, готовність…
Кажуть, що вічна молодість — це міф. Але хто сказав, що її не можна продовжити?…
Європа приваблює мільйони туристів щороку, але за мальовничими краєвидами та величними пам’ятками часто ховаються кишенькові…
Голлівудські зірки розлучилися у 2016 році після 12 років сімейного життя. У Анджеліни та Бреда шестеро…
Російський рубль знову пішов у круте піке. 23 листопада офіційний курс валюти впав до 102,5…
Україна готується до істотних змін у системі підтримки сімей з дітьми. Верховна Рада розглядає два…