Визначати одержувачів повісток будуть за принципом таргетованої реклами.
Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко в інтерв’ю Ютуб-каналу “Є питання”.
“Генштаб розуміє, які потреби в них зараз є: які професійні навички, який вік людей і їхній умовний профайл, який має бути. Зараз це відбувається наступним чином. Генштаб надсилає запит на певні критерії, наприклад, у людини не повинно бути відстрочки або бронювання. Ми працюємо на рівні тих критеріїв, які нам дає Генштаб. За цими критеріями ТЦК формує переліки, умовно кажучи, автоматично через систему. І далі вже працює з кожним військовозобов’язаним”, – розповіла Чорногоренко.
За її словами, реєстр “Оберіг” наразі дає змогу робити процес розсилання повісток більш швидким і цільовим.
“Це схоже на таргетовану рекламу. Тобто ти працюєш саме з тими аудиторіями, які тобі зараз потрібні, не витрачаючи свій додатковий час”, – пояснила чиновниця.
Інакше кажучи, за допомогою “Оберега” можна автоматично зробити вибірку найбільш підходящих людей за віком або спеціальністю, а потім викликати їх до ТЦК повістками.
Декілька висловів з радянських часів досі впливають на наше життя. І часто ми цього навіть…
В Україні готується до створення єдиного державного реєстру військовослужбовців. Член Комітету Верховної Ради з питань…
Українським водіям у Німеччині загрожують нові штрафи. Як передає "Хвиля", про це йдеться на офіційній сторінці для українських біженців…
У Вишгородському районі відбулася масштабна лісова пожежа, зазначили у Департаменту захисту довкілля і адаптації до…
Російське військове командування передбачало операцію ЗСУ в Курській області і протягом кількох місяців розробляло плани…
20 вересня сонячна активність підвищилась до К-індексу 7. Це червоний рівень, який відповідає сильним геомагнітним…