Визначати одержувачів повісток будуть за принципом таргетованої реклами.
Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко в інтерв’ю Ютуб-каналу “Є питання”.
“Генштаб розуміє, які потреби в них зараз є: які професійні навички, який вік людей і їхній умовний профайл, який має бути. Зараз це відбувається наступним чином. Генштаб надсилає запит на певні критерії, наприклад, у людини не повинно бути відстрочки або бронювання. Ми працюємо на рівні тих критеріїв, які нам дає Генштаб. За цими критеріями ТЦК формує переліки, умовно кажучи, автоматично через систему. І далі вже працює з кожним військовозобов’язаним”, – розповіла Чорногоренко.
За її словами, реєстр “Оберіг” наразі дає змогу робити процес розсилання повісток більш швидким і цільовим.
“Це схоже на таргетовану рекламу. Тобто ти працюєш саме з тими аудиторіями, які тобі зараз потрібні, не витрачаючи свій додатковий час”, – пояснила чиновниця.
Інакше кажучи, за допомогою “Оберега” можна автоматично зробити вибірку найбільш підходящих людей за віком або спеціальністю, а потім викликати їх до ТЦК повістками.
Попри війну, українці продовжують отримувати пенсії та соціальні виплати. В Україні існує декілька видів пенсії,…
У Деснянському районі Києва через технічні причини зупинилися трамваї. Про це повідомляє «Київпастранс». Зокрема, йдеться про маршрути…
Усі ми неодноразово чули про те, що ракети та дрони росіян підлітають упритул або навіть…
У Києві вранці 20 вересня фіксують тимчасове погіршення стану повітря. Ймовірною причиною називають пожежі в…
Європейський Союз готовий призупинити дію безвізового режиму для громадян Грузії через відступ від демократії та…
Власникам автомобілів з ГБО слід готуватися до суттєвого зростання цін на скраплений газ до кінця…