Визначати одержувачів повісток будуть за принципом таргетованої реклами.
Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко в інтерв’ю Ютуб-каналу “Є питання”.
“Генштаб розуміє, які потреби в них зараз є: які професійні навички, який вік людей і їхній умовний профайл, який має бути. Зараз це відбувається наступним чином. Генштаб надсилає запит на певні критерії, наприклад, у людини не повинно бути відстрочки або бронювання. Ми працюємо на рівні тих критеріїв, які нам дає Генштаб. За цими критеріями ТЦК формує переліки, умовно кажучи, автоматично через систему. І далі вже працює з кожним військовозобов’язаним”, – розповіла Чорногоренко.
За її словами, реєстр “Оберіг” наразі дає змогу робити процес розсилання повісток більш швидким і цільовим.
“Це схоже на таргетовану рекламу. Тобто ти працюєш саме з тими аудиторіями, які тобі зараз потрібні, не витрачаючи свій додатковий час”, – пояснила чиновниця.
Інакше кажучи, за допомогою “Оберега” можна автоматично зробити вибірку найбільш підходящих людей за віком або спеціальністю, а потім викликати їх до ТЦК повістками.
Голодний чоловік помер після того, як випадково вдарив себе ножем, намагаючись розрізати два заморожених бургери.…
Британська супермодель і акторка Лілі Коул хоче, щоб люди перестали кидати штани, сорочки та сукні…
Черговий конфлікт між цивільними та працівниками ТЦК стався на Закарпатті. Відео конфлікту опублікували місцеві телеграм-канали,…
В Україні ціни на хліб найближчими місяцями можуть підскочити. Така тенденція пояснюється подорожчанням сировини та електроенергії. "Насамперед,…
Кабінет Міністрів оголосив, що соціальні стандарти, в тому числі прожитковий мінімум, у 2025 році залишаться…
У Таїланді врятували жінку після чотиригодинного нападу пітона. Про це повідомляє Metro. 64-річна Арром Арунрой після вечері…