Визначати одержувачів повісток будуть за принципом таргетованої реклами.
Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Чорногоренко в інтерв’ю Ютуб-каналу “Є питання”.
“Генштаб розуміє, які потреби в них зараз є: які професійні навички, який вік людей і їхній умовний профайл, який має бути. Зараз це відбувається наступним чином. Генштаб надсилає запит на певні критерії, наприклад, у людини не повинно бути відстрочки або бронювання. Ми працюємо на рівні тих критеріїв, які нам дає Генштаб. За цими критеріями ТЦК формує переліки, умовно кажучи, автоматично через систему. І далі вже працює з кожним військовозобов’язаним”, – розповіла Чорногоренко.
За її словами, реєстр “Оберіг” наразі дає змогу робити процес розсилання повісток більш швидким і цільовим.
“Це схоже на таргетовану рекламу. Тобто ти працюєш саме з тими аудиторіями, які тобі зараз потрібні, не витрачаючи свій додатковий час”, – пояснила чиновниця.
Інакше кажучи, за допомогою “Оберега” можна автоматично зробити вибірку найбільш підходящих людей за віком або спеціальністю, а потім викликати їх до ТЦК повістками.
У грудні 2024 року в Україні було запроваджено нові умови оподаткування, що стосуються ФОП. Одним із…
Діючому судді Господарського суду міста Києва повідомлено про підозру у державній зраді. Про це повідомляє Офіс Генерального…
Нещодавнє випробування ракети Starship, яка є найбільшою і найпотужнішою ракетою-носієм у світі, закінчилося тим, що верхній ступінь…
Скандальний український політик Євген Мураєв, якого підозрюють у державній зраді, повідомив, що живе та працює…
Обраний президент Дональд Трамп планує випустити указ, який підносить криптовалюти до рангу пріоритетних напрямів політики і дає…
Ексведучий телеканалу очільника забороненої в Україні партії «Опозиційна платформа – За життя» Віктора Медведчука Макс…