Клієнти запідозрили Приват у “махінаціях” з комунальними платіжками та звинуватили у порушенні умов, встановлених самим банком. Про це йдеться у відгуку на порталі “Мінфін“.
Українець заявив, що спробував скористатися пропозицією банку та взяти участь в акції, в рамках якої за оплату комуналки кредитними коштами нараховується кешбек.
Однак після проведення кількох платежів виявилось, що ПриватБанк не виконує встановлених умов.
“ПриватБанк нещодавно запустив свій кешбек під назвою “Привіт”, де є кешбек на комуналку за рахунок кредитних коштів. Як би ви не намагалися виконати умови, банк знімає комісію за використання кредитних коштів замість кешбеку“, – поскаржився клієнт.
За словами клієнта, два комунальні платежі коштували йому 150 гривень, які були зняті у вигляді комісії за кредитний ліміт. При цьому обіцяного кешбеку він так і не побачив.
“Якщо тільки на мені банк за 2 платежі нажився на 150₴, я лише з жахом уявляю, які реальні масштаби цього лохотрону“, – додав українець.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли, що проблему клієнта візьмуть у роботу та намагатимуться вирішити її у найкоротші терміни.
Після падіння режиму Башара Асада в Сирії розпочалося "всесвітнє" полювання на мільярдні активи його сім'ї, які…
Водія BMW, який влаштував смертельну дорожньо-транспорту пригоду на Львівщині, вже затримали. Про це повідомив перший заступник начальника…
Українські військові розглядають ймовірність залучення північнокорейських військових до бойових дій на сході України через значні…
Завтра, 16 грудня, в Україні очікуються складні погодні умови - штормовий вітер до 15-22, подекуди до 25…
Без цього напою не обходиться жоден ранок, бо він бадьорить і заряджає енергією на тривалий…
Дональд Трамп, у разі повернення до влади, може обрати шлях відсторонення від російсько-української війни, назвавши…