Клієнти запідозрили Приват у “махінаціях” з комунальними платіжками та звинуватили у порушенні умов, встановлених самим банком. Про це йдеться у відгуку на порталі “Мінфін“.
Українець заявив, що спробував скористатися пропозицією банку та взяти участь в акції, в рамках якої за оплату комуналки кредитними коштами нараховується кешбек.
Однак після проведення кількох платежів виявилось, що ПриватБанк не виконує встановлених умов.
“ПриватБанк нещодавно запустив свій кешбек під назвою “Привіт”, де є кешбек на комуналку за рахунок кредитних коштів. Як би ви не намагалися виконати умови, банк знімає комісію за використання кредитних коштів замість кешбеку“, – поскаржився клієнт.
За словами клієнта, два комунальні платежі коштували йому 150 гривень, які були зняті у вигляді комісії за кредитний ліміт. При цьому обіцяного кешбеку він так і не побачив.
“Якщо тільки на мені банк за 2 платежі нажився на 150₴, я лише з жахом уявляю, які реальні масштаби цього лохотрону“, – додав українець.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли, що проблему клієнта візьмуть у роботу та намагатимуться вирішити її у найкоротші терміни.
Експерти автомобільної індустрії назвали найкращі новинки 2025 року. Ці автомобілі з досить великого списку дійсно найкращі…
Компанія Дональда Трампа завершує роботу над пакетом жорстких указів з питань імміграції. Очікується, що їх…
Заступник начальника РТЦК та СП Лариса Козак нещодавно на прес-конференції наголосила на важливості виконання повістки…
Яйця – це найпоширеніший продукт для приготування сніданку. Додавши лише декілька інших інгредієнтів, або приготувавши яйця…
Сімейні медсестри надаватимуть комплексну медико-соціальну допомогу сімʼям з дітьми до чотирьох років безпосередньо в них…
Для певної категорії мандрівників найцікавіші подорожі – ті, що до небезпечних країн, на кшталт Афганістану. На…