Охоронці у магазинах та супермаркетах не мають права змушувати покупців оплачувати зіпсовані товари.
Зазвичай вони працюють на сторонні компанії, а не на магазин, тому їх дії не можуть вважатися офіційною позицією закладу. Більше того, такі вимоги з боку охорони є порушенням законодавства та можуть стати приводом для виклику поліції.
Експерти в галузі захисту прав споживачів наголошують:
“Охоронці не мають права вимагати від покупців оплачувати зіпсовані товари, оскільки вони часто не є співробітниками магазину. Якщо таке відбувається, це є грубим порушенням Закону України “Про захист прав споживачів”. У таких випадках варто звернутися до правоохоронних органів”, – зазначають експерти. .
Якщо охоронець вимагає оплатити пошкоджений товар, необхідно:
З 1 січня 2025 року для окремих категорій споживачів збільшилась абонентська плата за послуги з…
Інвестиційна група SCM, до якої входить компанія «Метінвест», стала лідером серед найбільших корпоративних благодійників України…
Обмежено придатні до служби мають повторно пройти ВВК до 5 лютого, інакше вже наступного дня…
Внутрішньо переміщені особи, які отримують пенсію в "Ощадбанку", зобов'язані регулярно проходити ідентифікацію. Мова про ВПО,…
Найближчими місяцями ВРУ розгляне законопроект, спрямований на регулювання оподаткування цифрових платформ, таких як Bolt, Uklon…
З Повітряних сил, згідно з розпорядженнями головнокомандувача ЗСУ Олександра Сирського, інтенсивно переправляють людей у піхоту,…