Охоронці у магазинах та супермаркетах не мають права змушувати покупців оплачувати зіпсовані товари.
Зазвичай вони працюють на сторонні компанії, а не на магазин, тому їх дії не можуть вважатися офіційною позицією закладу. Більше того, такі вимоги з боку охорони є порушенням законодавства та можуть стати приводом для виклику поліції.
Експерти в галузі захисту прав споживачів наголошують:
“Охоронці не мають права вимагати від покупців оплачувати зіпсовані товари, оскільки вони часто не є співробітниками магазину. Якщо таке відбувається, це є грубим порушенням Закону України “Про захист прав споживачів”. У таких випадках варто звернутися до правоохоронних органів”, – зазначають експерти. .
Якщо охоронець вимагає оплатити пошкоджений товар, необхідно:
Здоров’я нації починається з дітей, і будь-який вплив, який може завдати шкоди молодому поколінню, вимагає…
Оголошено переможця премії European Car of the Year («Європейський автомобіль року»). Цьогоріч нагороду знову отримав…
В Україні планується оновити правила житлової політики. У Верховній Раді вже зареєстровано законопроєкт №12377. У Раді з'явився новий…
Пенсійний фонд може ухвалити рішення про зупинення виплати субсидії, якщо виявить порушення з боку отримувача…
У грудні 2024 року змінилися середні ціни на комуналку порівняно з тарифами у грудні 2023 року. Йдеться…
МВС України запроваджують нові послуги у 2025 році. Громадяни зможуть користуватися новими електронними сервісами, такими…